Wizz lennuhüvitis/kompensatsioon 8h hilinemise eest.

Nonii, sai siis ka lõpuks ära proovitud Wizziga lendamine. Tuligi see mida veidi pelgasin. Tagasi Londonist väljus 7,5h hiljem. Lisaks jõudes Tallinna lennujaama, siis seisis veel 1h lennuväljal, enne kui inimesed välja lasi. Kaunase lennuk oli katki läinud ja vahetati muidugu pisikese Eesti lennuk kohe välja ja las need tillukesed eestlased ootavad ca 8h, neil ju aega küll. Pidin jõudma 21.20 Tallinna, jõudsin uue päeva 6.00 hommikul.

Küsimus aga tegelikult see, et kuidas nüüd kompensatsiooni sellise pulli eest küsida ja palju see summa Eu seadustega kooskõlas peaks olema. Teadjamad võiksid vastata, kudas see asi käib. Mõtlen just seda, et taotlus ka õigesse kohta jõuaks ja maksimaalselt sellise nalja eest vastutaksid. Või on mõistlikum vahendusfirma kätte asi anda ja siis ei peaks ise midagi tegema, aga nad võtavad vist ca 30% vahendustasu. Kas kellelgi kogemust nende mõlema versiooni puhul? Tänan sügavalt ette.

1
2

Leidsin juba koha ülesse Wizz lehel, kõik ok..

3
0

Tere! Olin samal lennul ja emotsioonid samasugused. Kas Sa saaksid palun jagada linki veebilehest, kus sai pretensiooni teha? Kas ostsid reisi otse Wizzi lehelt või vahendajalt?

1
0

Aga palun, siin see on:

https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/compliments-and-complaints/

Ostsin otse Wizz lehelt lennu. Sellist kogemust küll rohkem ei tahaks:)

1
0

Wizz air 5+ .......sain meilile kinnituse 4 päevaga, et maksavad kompensatsiooni täisulatuses. Super teenindus ja kiirus. Olin päris kindel, et jauran nendega mitu kuud. Vist lendan ikkagi veel nendega:)

2
0

Tere, kas võiksite jagada, mida kompensatsiooniks maksti? mina lendasin AirBalticuga ja hilines Bergenisse 6 tundi ja maksti komensatsiooniks 6 eurot.

0
1

Tere, 6 tunni eest Bergenist peaks 250.-eur hüvitis olema. Aga selleks tuleb eraldi avaldus nende lehel teha. Lisaks võimalik veel kõik kulud (mõistlikud), mis lennujaamas tegid, ka tagasi küsida. Bergen veidi lähemal kui London, hüvitist arvutatakse ka vahemaa järgi. Lisaks, mis viivituse põhjustas, kas rike vms. Nad võivad muidugi igasugust juttu rääkida.

1
0

Uskumatu... nüüd 6h peale meilikinnitust on ka raha kontol. 4 päeva peale Wizziga lendamist raha kontol....see on Tase. Isegi Qatar Airways ei suuda seda ilmselt. Wizzi suhtun nüüd hoopis teise pilguga:)

3
0

Võrdluseks kõrvale SAS, kus lend hilines 5h ning Tallinnasse laekusin alles järgmisel päeval. Lennukis ütles piloot et hilinemise põhjustas katkine õlipump. Selge värk, tegin kahjuhüvitise avalduse. 6 nädalat hiljem tuli Indiast (kuhu SAS on kahjukäsitluse outsourcinud) vastus, kus öeldi et hilinemise põhjustas erakorraline asjaolu - eelmisel lennul olla lennukit tabanud välk ning seetõttu tuli see üle vaadata. Vaatasin siis huvi pärast Flightradarist et milline selle lennuki eelmine lend oli ja nii lähte- kui ka sihtkohas olla sel ajal olnud pilvitu päikeseline ilm... palusin neil saata selle välguintsidendi report, aga kahtlane et hindud midagi vastama vaevuvad.

Nüüd mõtlen, mis teha - kas kaebus Rootsi tarbijakaitse vahekohtusse või esitaks hoopis Euroopa väikeste nõuete hagi. Igav igal juhul pole!

1
0

Võrdluseks Lufthansa ka. Eelmise aasta juuli algusest ootan majutuse ja transpordi tšekkide hüvitamist lennu tühistamise pärast. Uus võimalik lend oli saada alles mõned päevad hiljem. Vastuseid ei saadeta üldse. Saksamaa tarbijakaitse edastas juhtumi Eesti tarbijakaitsele. Ootan jätkuvalt vastust ja raha.

0
0

Ma nii kaua vist oodata ei viitsi. Hagi Euroopa väikeste nõuete menetluses, aega võib minna, aga sisuliselt piisab ühe ankeedi täitmisest ning Eesti kohtupraktika näitab et üldiselt töötab, välja mõistetakse nii põhisumma, viivised, kahjuhüvitis, riigilõiv kui sissenõudmiskulud: https://www.riigiteataja.ee/kohtulahendid/detailid.html?id=315343089

1
0

Siis tuleb välja, et mul läks hästi, kui Lufthansa ja SAS selliseid trikke teevad. Eeldaksin, et nendega lihtsam suhelda kui odavlennufirmadega. Endal pole õnneks ühegi lennufirmaga rohkem selliseid olukordi tekkinud.

0
0

Tundub, et odavlennufirmadele oleks nagu maine tähtsam - Ryanair toimetab ka konpensatsiooniga väga kiiresti. Küprose lennu väljumine hilines üle 4h. Kohapeal lennujaamas andsid toidu vouchereid ja peale reisi täitsin nende kodulehel vormi ära ja ca nädal hiljem oli raha ilusti üle kantud.

0
0

Sai lennatud 2021 aprillis mingi kummalise Hispaania lennukompaniiga (mida enam ei eksisteeri) Gran Canariale. Pakettreis ostetud Hispaanias elava eestlanna Eestis tegutsenud firma kaudu. Lend Tallinnast hilines 11 tundi. Sai nõue loovutatud Lennuabile. Tänaseks kohtuotsus olemas, aga raha pole siiani kätte saanud. Nõue on täitemenetluses.Pidavat aega minema veel kuid või aastaid! Olen raha oodanud juba 2,5 aastat. Huvitav, mitu aastat veel läheb?

0
0

Lihtsalt huvi pärast, et kui lennufirmat enam ei eksisteeri, et kes siis seda hüvitist maksma hakkaks? Tõenäoliselt on pankrotipesas kuskil alumisel riiulil ja selleni ei jõua kunagi keegi.

Kui tegemist oli FlytoCanariasega, siis see kanditi kuulduste järgi juba enne pankrotti täiesti tühjakas ära ja pea olematu tagatise eest said vist kaetud vaid minimaalsed kohustused.

2
0

Nii SAS kui Lufthansaga on kummalised kogemused. Terve grupp lendab - samad lennud, samad bronnid ja piletiklassid ja ümberistumised. Lend hilineb. Kompenseerimisel aga on puder ja kapsad. Mõni saab raha kohe, mõni saab hilinemisega, mõni saab suure hilinemisega ja vähem, mõni ei saa üldse ja samuti "erakorraliste" põhjendustega. Uskumatult segane süsteem.

Need, kes raha kohe kätte saavad, kiidavad lennufirmat "see ju nii lihtne". Aga teine mees täidab kõrvalt samad ankeedid sama infoga - ja siis jääb mingisse bürokraatlikkusse lõksu kinni.

2
0
1
2
Lennupakkumised
Reisikaaslased