Tere TRIP.EE meeskond ja adminnid! Miks on antud teema üldfoorumi alt kustutatud või peidetud? (link teema juurde: http://trip.ee/content/forum/90627?page=12#comment-386833) Sellel teemal on petta saanuid palju ja ei ole aus, kui neil puudub juurdepääs infole, et nad ei ole oma võitluses üksi. Palun teema uuesti avalikuks teha! Tänud juba ette!
Jaa, kui kasutada linki sinna jõudmiseks või oled seda teemat enne kommenteerinud, siis leiad kenasti oma konto alt ka üles, aga kui võõra inimesena tripi sisened ja üldfoorumis otsingusse paned "Cherry pakkumine Küprosele", siis seda teemat enam ei leia. Teema uuesti avalikuks tegemine olekski aus just nende suhtes, kes seda teemat enne näinud ega kommenteerinud ei ole ja google otsingu kaudu selleni jõuaks.
Proovisin ka otsingut. Selle teema leidis üles, aga põhiteemat, kus 12 lehekülge juttu, ei leidnud. Need on need uue kujundusega foorumi "võlud" ilmselt, millega juba mitmeid kuid tegeletakse. Selle kohta on ka eraldi teema ning seal mitmetel on otsingu kohta kröbedaid sõnu öelda.
Spetsiaalselt pole seda teemat ära peidetud. Tegu on tõesti otsingu lonkamisega. Kahjuks pole see viga paari klahviliigutusega remonditav.
mhmm, vabandust kui nüüd kedagi solvan, aga paistab, et kellelgi on hädasti vaja, et nii Cherry kui Tarbijakaitseameti avalikud väljaütlemised oleksid raskesti leitavad ja isegi eemaldatud.....
Midagi kahtlast siin igatahes toimub: Lisasin 2 nädalat tagasi siis kommentaari ja see teema ei tõusnud tippu, et lisatud 1 sek tagasi.Siis kirjutasin kommentaari mingisuguse suvalise teema alla ja oh "imet", lisatud 1 sek tagasi oli minu kommentaar kõige esimene. Lonkab tõsiselt...
..ja nüüd toimib kenasti! Mul on ka lisada, et täna sain SEB-lt kr.kaardiga makstud summa kõik tagasi! Tänan väga!
1967, küsimus ka sulle, et kas reaalset maksid kaardiga või kasutasid maksmiseks pangalinki? St kaardiga makseks pidi loetama seda kui sa valid makseviiskiks krediitkaart ja siis sisestad muude andmete hulgas ka kaardi taga olevad 3 numbrit. Kui kasutasid aga pangalinki ja sisestasid oma kasutatunnuse ja seejärel suunati sind e-panka makset teostama.
Ja tõesti ei ilmu sellel teisel Cherry teemal kommenteerides see foorumis esimeseks. Äkki foorumi haldajad siiski paneks pead kokku ja teeks need mõnest hiireklikist rohkemad liigutused. Või kui omal mõistus otsas, siis küsiks abi kelleltki, kes oskab aidata?
Ma istusin kodus oma arvuti taga Tallinnast ikka rohkem kui 130km kaugusel ja valisin makseviisiks Masterkaardi ja sisestasin kõik vajalikud andmed ka kaardi pöördel 3 numbrit.
Ka Swedbanki kaudu tehtud krediitkaardimakse saime tagasi selle nädala alguses.
Tundub, et mina olen kahjuks üks väheseid, kes maksis otse arvelt ja kogu reisiraha korraga ära. Nüüd rahast ilma, kuidagi nii ebaõiglane tundub see.
Ka mina maksin kogu summa ülekandega ära. Me olema rahast ilma kuna Tarbijakaitseamet ei taganud seaduse täitmist - Euroopa Nõukogu direktiiv 90/314 EMÜ ja Eesti vabariigi Turismiseadus, § 15. Tagatis (1) Reisiettevõtja on kohustatud tõendama tagatise olemasolu piisavate rahaliste vahendite näol: 3) reisitasu tagastamiseks tarbijale pakettreisi ärajäämise korral või hüvitise tasumiseks pakettreisi ärajäänud osa eest Kuna Tarbijakaitseamet on kaasosaline selles, et me rahast ilma oleme aeti kogu süü Wow Travel’i kaela.
Kirjutasin Tarbijakaitseametile järgmise kirja Olen lugenud kõiki Teie kirju pettasaanud klientidele ja Teie vastuseid trip.ee foorumis. Olen aru saanud, et aidata Te meid ei taha ja jääte petiste poolele. Selle firma reise ostavad valdavalt väikse sissetulekuga inimesed ja pensionärid, kes on reisiraha kokku hoidnud oma kasinatelt sissetulekutelt. Mõne inimese jaoks oli see võibolla esimene reis. Meie hulgas ei ole mõjukaid ja jõukaid inimesi, kes suudaks kohut käia. Sellega Te oletegi arvestanud. Kokkuvõtteks tahaksin Teilt küsida: “Kas Teie südametunnistus ei piina, et Te meid aidata ei taha ja nii suure hulga inimeste mure jääb lahendamata”. Kuu aja möödudes sain trafaretse vastuse, kus selgitatakse, et TKA ei ole süüdi.
Olles teinud kõnealusel juhul kõikvõimaliku tarbijate aitamiseks, ei pea me põhjendatuks Teie poolt esitatud küsimust ametniku südametunnistuse kohta. Juhul, kui Te olete veendunud, et Tarbijakaitseamet ei teinud piisavalt ega tegutsenud kooskõlasTarbijakaitseameti põhimäärusega, on Teil õigus pöörduda ameti tegevusele hinnangu saamiseks Eesti Vabariigi Õiguskantsleri poole.
Selge on, et rahast oleme ilma, aga häbistama petiseid ja ametnikke meedias vähemalt peaks. Ka meedia poole pöördumisel jääb meie jõust väheks.
anneju, saan aru, et oled vihane kaotatud raha pärast. Ma oleks ka ja siis tahaks ka kedagi läbi sõimata. Hetkel aga ma su kirjaga Tarbijakaitsele nõus ei ole, kiri on ülekohtune nende suhtes ja inetu. Samuti on kiri asjatult üledoseeritud emotsioonidest ja süüdistustest. Nemad teevad oma tööd, juhindudes seadustest ja seadusaktidega antud võimalustest. Nad ei lähe füüsiliselt kellegi koju su raha järgi ja neid nüüd hakata meedias süüdistama on küll ülekohtne ja ebaprofessionaalne. Ja täpselt nii, nagu nad sul soovitasid, teegi: Juhul, kui Te olete veendunud, et Tarbijakaitseamet ei teinud piisavalt ega tegutsenud kooskõlasTarbijakaitseameti põhimäärusega, on Teil õigus pöörduda ameti tegevusele hinnangu saamiseks Eesti Vabariigi Õiguskantsleri poole. Tagantjärele on alati tõestatav, kes mida ja palju teie heaks ära tegi. Lihtsalt siin sappi pritsida ja meelevaldselt mõnda paragrahvi (P.S. Cherry ei ole reisiettevõtja!) välja tuues ei aita olukorrale kaasa. P.S. ka tulevikus võib keegi pankrotti minna jne, selline see maailm juba on. tegelikult ka kõike head soovides...