Odavlennufirma Wizz Air liigub viimasel ajal ühest äärmusest teise. Kord võetakse asja liiga lõdvalt, kord pingutatakse nõudmistega üle. Probleemkohaks on osutunud lennud Kreekasse.
Teatavasti nõuab Kreeka piiril reisijatelt eelnevat registreerumist tõendavat QR koodi kas telefonis või välja trükituna. Idee poolest peaks kõik lennufirmad enne inimeste pardale lubamist kontrollima, kas PLF vorm (Passenger Locator Form) on korrektselt täidetud ja QR kood olemas. Wizz Air seda praktikat ei järginud ning Kreekasse saabudes ootasid piiril päris paljusid reisijad probleemid. Kreeka võimudel sai sellest peagi villand ning nad keelasid Wizz Airil ajutiselt kõik lennud Kreekasse 2. augustist kuni 14. augustini. Wizz Air sai pärast läbirääkimisi lende Kreekasse küll ilma katkestuseta jätkata, kuid keeras seejärel kontrollimise vindi maksimumi peale.
Tulemuseks oli, et 6. augustil tõsteti Londonist Ateenasse suunduvast lennukist välja 28 reisijat, kellel Wizz Airi check-in töötaja arvates polnud PLF vorm korrektselt täidetud. Põhiliseks puudujäägiks loeti seda, et keskmise nime väli polnud täidetud. Iroonia seisneb selles, et antud vormis on selgelt kirjas, et antud välja täitmine on valikuline. Ei aidanud ka see, kui töötajale näidati telefonis, et see väli pole kohustuslik. Peale lennule mittelubamist ostsid mõned reisijad Kreekasse reisimiseks uued lennupiletid, mis lühidalt ette ostes on teadagi palju kallimad.
Wizz Air võttis esialgu jäiga joone ja teatas, et kohustus PLF vorm korrektselt ära täita lasub reisijatel, lennufirma on kõik õieti teinud ega pea reisjatele ärajäänud lendu kuidagi kompenseerima. Nüüd on Wizzi suhtumine leebunud ning juhtunut uuritakse. Ilmselt makstakse igale ebaõiglaselt koheldud reisijale vastavalt EU261 reeglitele 400 eurone kompensatsioon ning pakutakse võimalus broneerida tasuta uus lend või tagastatakse piletiraha.
Wizz Air pole ainus hoiatuse saanud Euroopa lennufirma. Itaalias hoiatati Ryanairi, kuna lennufirma ei järgi piisavalt ohutusnõudeid, sealhulgas maskikandmise nõuet.