United Airlinesi lennuk Boeing 777 pidi lendama New Yorgist Hawaiile, kuid viimasel hetkel pidi lennufirma vahetama lennuki väiksema, Boeing 767-300 vastu. See tähendas ühtlasi, et äriklassi kohti oli lennukis planeeritust vähem ja osa äriklassi reisijatest tuli ümber tõsta madalamasse klassi. Madalamaks klassik oli Premium Plus, kus on rohkem ruumi ja teised hüved, mida trustiklassis ei leia.
United ei soovinud aga äriklassi reisijaid viletsamate tingimuste pärast ärritada, sest lend oli 11 tundi pikk ning loodetud mugavuste puudumine teeb ilmselt kõiki tusaseks. Seetõttu otsustas United igale reisijale, kelle reisiklassi alandati, jagada 10 000 dollari (ligi 9000 eurot) suuruse kompensatsiooni voutšeri näol. Kuna kokku tuli äriklassist ümber tõsta 9 reisijat, läks see lennufirmale kokku maksma 90 000 dollarit ehk 80 600 eurot.
Reisijad sellise summa peale ilmselt ei protesteerinud. Kuigi summa tundub suur, on lennufirmadele tihti kasulikum ülebroneerimise korral reisijad iga hinna eest sihtkohta toimetada, kui kulutada palju aega ja raha ümberbroneerimise, majutuse ja toidu peale.
Muljetavaldav!
Mina olen saanud seni selle eest, et olin oma Firsti lennu nõus päeva võrra edasi lükkama, 4000 EUR.
United tõstis ülebronni maksimumkompensatsiooni 10 000 USD peale seda, kui nad selle õnnetu tegelase (nimi ei meenu) paar aastat tagasi lennukist välja lohistasid. Ju siis üritavad negatiivset publicity't iga hinna eest vältida.