Suurtel hotellikettidel on mingi seletamatu vajadus kaubamärke pidevalt juurde tekitada. Kõrvalseisjal on pea võimatu aru saada, mis suurde ketti üks või teine hotell kuulub. Lisaks selle toimub aeg-ajalt hotellide rebrändinguid, et "paremini vastata klientide muutunud ootustele" ja kõik see muu hästikõlav, kuid enamasti üsna sisutühi turundusjutt. Puutumata pole jäänud ka meie regioon.
Ilmselt on paljudele tuttav Skandinaavias, Soomes ja Leedus tegutsev Nordic Choice Hotels, mis 240 hotelliga on piirkonna suurimaid. 2023. aastal sai Nordic Choice Hotelsi uueks nimeks Strawberry. Miks nimetada hotellikett ümber maasikaks? Elementaarne, Watson – selle omanik Petter Stordalen teenis lapsepõlves taskuraha maasikate müügiga.
Strawberry hotellide asukohadStrawberry alla kuulub neli kaubamärki:
Alates 3. veebruarist 2025 vahetab nime ka Clarion Collection, millel on Soomes, Rootsis ja Norras kokku 54 hotelli. Clarion Collectioni uueks nimeks saab Home Hotel. Selline nimi peaks väljendama kodusemat tunnet kodust ära olles. Kuna ligi pooled hotelli külalised väljendasid soovi rohkem kaasa rääkida hotellis serveeritava toidu osas, siis julgustab Home Hotel külalisi saatma neile oma lemmikretsepte, millest osa võivad tulevikus leida koha hotellide menüüs.
Vaata ka: Arlanda lennujaama tuleb megahotell