Ilmselt oli möödunud nädalavahetus Norwegiani ajaloos kõige dramaatilisem. Norwegiani ainus šanss ellu jääda oli liisingfirmade ja võlakirjaomanike nõusolek konventeerida umbes 1 miljardi euro suuruses võlgnevusi lennufirma kapitaliks. Omakapitali suhe laenudesse vähemalt 8% oli eeltingimuseks Norra riigiabi (riigi garantiiga laenude) saamiseks.
30. aprillil toimus võlakirjaomanike koosolek, kus neljast kolm nõustusid Norwegiani ettepanekuga, kuid üks mitte. Kuna vajalikku häälteenamust polnud, kippus Norwegiani saatus olema otsustatud. Järgnes pingelisi läbirääkimisi täis nädalavahetus, kus lõpuks vajalik nõusolek siiski saadi.
Norwegiani aktsionärid, kellele jääb osalusest järgi vaid 5,2%, nõustusid tehinguga, sest ainus alternatiiv oleks olnud pankrott. Seega on tee Norra riigiabile lahti, kuid siingi käib võidujooks ajaga, sest Norwegianil jätkub likviidsust vaid mai keskpaigani. Ühtlasi nõustusid liisingfirmad, kellel saab olema Norwegianis enamusosalus, et lennufirma maksab liisingmakseid juulist kuni järgmise aasta aprillini vaid nende lennukite eest, mis reaalselt lendavad. Neid on töös vaid 7, mis kõik teenindavad Norra valitsuse subsideeritud riigi siseliine.
Niisiis on Norwegianil küllalt suur šanss kriisist elusana välja tulla, kuid ilmselt vajab lennufirma Norra riigilt mõne aja pärast täiendavat toetust. Nagu varem sai kirjutatud, plaanib Norwegian lende järk-järgult taastama hakata alles 2011. aasta aprillist. Aga vähemalt kõige hullem on selleks korraks möödas.
Bloombergi andmetel on Norwegiani turuväärtus kukkunud umbes 100 miljoni euro kanti, mis on võrreldav ühe Boeing 737-800 hinnaga, millega Norwegian Euroopa-siseseid liine teenindas.