Itaalia kunstniku Sandro Botticelli "Venuse sünd" on üks kuulsamaid renssansiaegseid maale. Et sellel kujutatud Venuse juuksed, pea asend ja pilk on äratuntavad kogu maailmas, otsustasid Itaalia Turismiministeerium ja Itaalia Turismiagentuur võtta Botticelli Venuse Itaalia uues turismikampaanias kasutusele kaasaegse virtuaalse influentserina.
Open to meraviglia (tõlkes "imelisele avatud") kampaania kujutab moodsat Venust Itaalia kuulsates paikades ja proovimas Itaalia tüüpilisi toite ja veine.
Kogu turismikampaania eelarve on 9 miljonit eurot, millest umbes pool läheb reklaamiks olulisemates sõlmlennujaamades ja raudteejaamades. Niisiis ei tasu Euroopas või ka kaugemal reisides üllatuda, kui näete transpordisõlmedes Itaaliat reklaamivat Venust.
Veebis keskendub kampaania Itaalia turismiportaalile Italia.it ja Instagramis venereitalia23.
Fotod: Itaalia Turismiagentuur ENIT
. Sandro Botticelli "Veenuse sünd" (Wikimedia)