Koroonakriisi ajal on Bangkok täienenud veel ühe ostlemisvõimalusega. Kellele kaubamärgi kaubad korda lähevad, saab valida umbes 200 tuntud moe- ja ilukaubamärgi seast uues 50 000 m2 suuruses keskuses Siam Premium Outlets Bangkok. Muuhulgas on esindatud näiteks Burberry, Balenciaga, Bally, Breitling, CK, Furla, Hugo Boss ja Montblanc. Nike on väljas 1300 m2 suurusel pinnal. Saadaval on ka kohalikud kaubamärgid. Seda, kas reklaamitav kuni 70% suurune hinnasääst on ka midagi reaalset, ei saa siiski järgi kontrollida enne, kui Tai oma piirid turismile taasavab.
Siam Premium Outlets on ühisettevõte Simon Property Groupi ja Siam Piwat Groupi vahel. Simon Premium Outlets on avanud keskusi USA-s, Kanadas, Mehhikos, Puerto Ricos, Malaisias, Jaapanis ja Lõuna-Koreas. Taisse plaanitakse kokku kolme sellist outlet keskust.
Kuna Siam Premium Outlets asub Bangkoki Suvarnabhumi lennujaama lähedal, saab seda vajadusel kasutada ka aja parajaks tegemise kohana.