Hilinenud või tühistatud lend? Saage kuni 600€ reisija kohta Compensair-iga

Kas olete kunagi lennujaamas tunde kinni olnud, kuna lend hilines?Kas teadsite, et kannatused, mida ootamine põhjustas, võivad tegelikult olla rohkem väärt kui ootamisest tekkinud peavalu? Paljudel juhtudel võisite selle hilinemise eest saada kuni 600€ hüvitist.

Kas olete lendude hüvitise saamiseks õigustatud?

Vastavalt ELi määrusele 261/2004 on lennureisijatel Euroopas õigus kuni 600€ hüvitisele järgmistel juhtudel:

  • Kui lend hilines üle 3 tunni;
  • Lend tühistati;
  • Keeldumine pardale lubamast ülebroneerimise tõttu;
  • Hilinemise tõttu jätkulennust maha jäämine.

See määrus kehtib siis, kui häiret ei põhjustanud lennufirma kontrolli alt väljas olevad asjaolud, nagu halb ilm või muud erakorralised tingimused.

Lendude ja lennufirmade puhul, millele kehtivad Türgi, Kanada ja Iisraeli regulatsioonid, on võimalik esitada ka kahjunõue häiritud lennu korral Compensairi kaudu. Hüvitise maksimaalne suurus võib ulatuda 600–840 eurot, olenevalt kohaldatavast seadusandlusest.

Kui palju peaksite täpselt häiritud lennu eest saama?

Teile kuuluv hüvitise summa varieerub vahemikus 125€-840€ ja sõltub paljudest teguritest, sealhulgas hilinemise pikkusest, lennu kaugusest, etteteatamise perioodist, päritolu- ja sihtriikidest, seadusandlusest mille alusel nõue tuleks esitada. Kõigi tegurite arvesse võtmine võib olla keeruline, seega on parem kasutada Compensairi kalkulaatorit. Kontrollimine, kas ja kui palju hüvitist võite saada võtab aega vaid 1 minuti!

Kuidas nõuet esitada?

Ise tehes on nõude esitamise protsess keeruline ja koosneb järgmistest sammudest:

  • Lennuandmebaaside kontrollimine;
  • Tugitõendite kogumine;
  • Nõude koostamine vajalike dokumentidega;
  • Nõude esitamine lennufirma poolt nõutaval viisil (veebivorm, faks, e-kiri jne);
  • Lennufirma regulaarne jälgimine vastuse ootamise ajal (see võib võtta mitu kuud);
  • Õiguslikult põhjendatud vastuse ettevalmistamine lennufirma makse keeldumise või uuesti esitamise (kui see eirati) kohta;
  • Tarbijakaitseasutuste, tsiviillennunduse ametite poole pöördumine või kohtusse minek, kui nõuet eirati või keeldumine oli põhjendamatu.

Esita avaldus Compensairile, et suurendada oma võimalusi hüvitise saamiseks ja jätta kogu tüütus vahele.

Compensair hoolitseb teie juhtumi eest, pakkudes regulaarseid värskendusi teekonna vältel. Ning nad võtavad teenuse eest tasu 30%, ainult siis kui te saate oma hüvitise.

Compensair
Selle artikli sisu toimetavad Trip.ee koostööpartnerid.
Lennupakkumised
Foorum