Kuna viimasel ajal lennanud palju firmadega, kes pakuvad ka QR-koodi klassikalise välja prinditava QR koodi asemel siis teeks kogemuste arutelu koos kaasnevate "üllatustega".
Ehk siis päris palju väravates lennule minnes kogenud mõttetut viivitamist, sest inimesed ei suuda aru saada, et kui sa ei suuda telefoni kasutada või ei arvesta ootamatute probleemidega siis võta enne prinditav versioon või tee palun screenshot koodist valmis juba.
Prinditavaks versiooniks sobib väga hästi paljudes lennujaamades automaadist saadav dokument. Ei pea kusagil seisma ka.
1. Ja ootamatuste/lõpuni läbi mõtlemata tegevuste alla paneks enda poolt näite, kus Zurich lennujaamas sul ei ole automaatselt EU netti (kui tavaline standartpakett Eesti teenusepakkujalt). Pead neti ostma eraldi raha eest või läbi lennujaama wi-fi enda boarding passini meilis jõudma :) . Ja viimane tegevus eeldab e-mailiga registreerimist jne.