Asjalood on nüüd sedapsi, et homme peaks Soome poole teele asuma. Passid, majutus, laevapiletid jms kenasti olemas, pisut uuritud ka kohapealset logistikat, aga hirmasti huvitaks ka tripikate kogemused (kindlasti neid ju on), kuidas seal kohapeal istuda-astuda.Kus võiksid olla huvitavad lõigud, kuidas liikuda katsete vahel, millistele katsetele kindlasti minna, millised aja kokkuhoiu mõttes vahele jätta jms.
Käisin viimati siis, kui Märtin võitis. Aastaid tagasi läbiti mõned katsed 2 korda sama päeva jooksul. Osa seltskonnast sättis ennast sinna paika ja ei liikunud kuhugi. Grillisid, jõid õlut ja päevitasid. Mäletan, et võtsime päeva jooksul iga kolmanda kiiruskatse niimoodi, et päris viimaseid autosid ei vaadanudki. Selleks pead ennast parkimisel kaugemale sättima ja juba kohe ninaga sõidusuunda sest siis pääsed kiiresti liikuma. Kui kogu see mass hakkab autosid ümber keerama ja liikuma, pääsed kiirel sammul kaugemale. Kasutasime kitsaid kruusaseid metsateid ja seal küündisid kiirused üle 80 km/h. Kaasa tasub võtta kerge kolme astmega alumiinumredel. On kerge ja mahub kiiresti autosse ära. Siis ei pea esireas tunglema vaid saad üle teiste head vaadet nautida. Parimad fotod sain kuulsalt Ouninpohja hüppelt selle valge maja juures.Kindlasti on parim liikumisviis motikas. Siis jõuaks ehk iga teise katse ära vaadata. Näiteks Rootsi ralli kohalikud suured fännid lendavad kiiruskatsete vahel lumesaaniga. Olen ka endale sellise reisijakoha välja kaubelnud aga tegudeni pole jõudnud.