Hei, andke palun nõu - nädalrohkem kui kuu enne reisi on Wizz tühistanud piletid. Vaatan, et ka kõik lennud TLL-Veneetsia veebruar ja märts. samas on majutus juba makstud ja tasuta majutuse tühistamine pole võimalik, tuleb maksta kogu ööbimise eest. Millist nõu annate? Kindlustus ilmselt ei kata sellist viisi (nii majutust kui lennupiletite vahe) kui lennufirma tühistab lennud ja ümber bookida sama ettevõtte lennule ka ei saa kuna lende pole.
Meil tühistati Tallinn-Rooma märtsi keskpaigas, Rooma-Tallinn märtsi lõpus on veel confirmed. Samuti näitab lende aprillist edasi. Helistasin klinditeenindusse. Pakkusid rebookingut, et saaks vahetada ka sihtkohta või raha tagasi krediitkaardile. Võtsin viimase variandi kuna uued piletid tuleksid kordades kallimad.
Kui on normaalne reisitõrkekindlustus, siis peaks lennugraafiku muutumine (ka lennu tühistamine) minema katte alla. Just siis muudatus, et ostad ise kallimad uued piletid, küsid Wizzilt tagastuse tühistatud lendude eest ja nende kahe summa vahe katab kindlustus. Terve reisi tühistamine koos majutuse kulude katmisega on vist väiksema tõenäosusega.