Tere,Kas Doha lennujaamas on 1,5 tundi piisav aeg lennuki vahetuseks. Vaatan pileteid momondos, muidu ajad ja hind sobilik kuid DOHA lennujaamas jääb aega lennuki vahetuseks ainult 1,5 tundi. Kas on kogemusi selles osas.Tänadesaleksander
On kogemusi ja see on piisav aeg, kui eelnev lend just ei hiline. Järjekorras seismist ei ole rohkem kui turvakontrollis, ja seal on mul tavaliselt läinud nii umbes 10 minutit, ei midagi hullu. Peale seda vaatad tahvli pealt järgmise lennu värava numbri ja hakkad aga viitade järgi minema.
On kogemusi ning hoopis vastupidine kogemus. Sorry, aga see esimene rõõmus uudis nüüd kadus- samas tobe oleks minust ka jätta seda ütlemata. Alati on ikkagi kas 50/ 50 v siis hoopis 50/ 60 võimalused:-)Oota äkki kirjutab veel pinu inimesi ja kui enamus on ühte meelt, siis äkki otsustad. Aga no tõesti meil nii oli, sest mingi eelmise ärajäänud lennu tulemusena oli meeletu turvajärjekord ning peale saime alles meeletuid tunde hiljem.
Teil oli tõesti mingi erandolukord siis, kui turvajärjekord kestis meeletuid tunde. Mul on olnud viimastel aastatel Dohas ümberistumisi 20-30 korral ja ei ole kunagi sellist jama näinud.
Olen viimase 3,5 aasta jooksul Dohas ümber istunud umbes 20 korda, viimati 2 nädalat tagasi.1,5h on täiesti piisav aeg. Kõige rohkem läheb aega eelmiselt lennult maha tulles turvakontrollis, umbes 15-20 min, kui on mitu lendu samal ajal saabunud.Kohe peale turvakontrolli on väljuvate lendude ekraanid, sealt saab uue värava teada ja siis on lihtsalt uude väravasse minek - kas jala või, teiselt korruselt käiva majasisese rongiga.
Omast kogemusest natuke: ostsin ka piletid nii, et kahe lennu vahe Dohas oli 1,5h. Helsingi - Doha lennuk hilines pool tundi, seega ümberistumiseks jäi 1h aega. Ei tohiks ju nagu midagi hullu olla? Ei, tegelikult oleks ma peaaegu jätkulennust maha jäänud ning värav pandi minu järel kinni. Esiteks pargiti Helsingist tulev lennuk kuskile lennujaama äärde ning terminali viidi meid bussiga. 30 minutit pärast maandumist saime terminali ukse juures bussist välja ning jätkulend pidi väljuma poole tunni pärast. Teiseks oli Doha lennujaamas jätkulendudele ka turvakontroll ning inimesi järjekorras oli palju. Seda järjekorda nähes oli esimene mõte - nüüd on küll lennust maha jäämine kindel. Järjekord õnneks liikus päris kiiresti ning pärast turvakontrolli läbimist nägin, et veel on 10 minutit lennule aega, võib veel jõuda? Värava numbreid näitava tabloo ees oli paras tunglemine, aga lõpuks nägin ära, mis väravast mu lend läheb. Hakkasin siis kiiresti värava poole liikuma, minu õnnetuseks oli värav koridori lõpus, nii et üsna pikk maa minna. Väravasse jõudes seal enam ühtegi teist reisijat ei olnud ning mind lasti lennukisse. Kokkuvõtteks ütleks, et 1,5 h Dohas on ümberistumiseks minimaalne aeg. Kui lennuk jõuab õigel ajal, siis võib rahulikult võtta, aga juba pool tundi hilinemist võib lõppeda lennust maha jäämisega.
Kui lennud on ühel piletil, siis pole kindlasti probleemi. Teile tullakse vastu ja ilmselt ka oodatakse teid ära jätkulennule. Minu pisike kogemus Dohas ümberisumisega on selline, et lennujaam on suur ja vahemaade läbimine võtab aega, samuti on turvakontrollis päris märkimisväärsed järjekorrad olnud alati. Aga veelkord, kui lennud ühel bronnil, siis ma ei muretseks :)
Mul oli ümberistumiseks 50 minutit. Lennukis oli umbes 15 inimest samale jätkulennule minemas ja saatjad olid väravas vastas. Turvakontrollis järjekorda ei olnud, aga kujutan ette, et kui oleks olnud, siis oleks meid sellest mööda viidud? Värav oli megakaugel (linnulennult väga lähedal, aga sinna pääsemiseks tuli teha väga suur ring), kuid jõudsime ilusti, isegi väravas jätkus neil veel aega passide üle nurisemiseks. Kui lennukis uurisin, kas ikka jõuame, siis öeldi, et kui ei peaks jõudma, siis saame järgmisele lennule, mis väljub tunni aja pärast. Tõsi, igas suunas kindlasti nii tihedat liiklust ei ole.
Aitähh Tripikad! Tänud jagatud infole ja kogemustele. Võtan ja ostan piletid ära. aleksander