Turkish Airline otselennud Tallinna oleks ülikõva uudis ja vaheldus siia lendavatele odavlennufirmadele. Loodetavasti ei juhtu see väga kauges tulevikus.
http://www.e24.ee/753578/turgi-lennufirma-tahab-tallinna-tulla/
See jutt on käinud ligi kolm aastat juba erilise eduta. http://majandus.delfi.ee/news/uudised/turkish-airlines-avab-tuleval-suvel-lennuliini-istanbuli.d?id=22696653
Tundub, et lõpuks on midagi konkreetsemaks muutunud ja Turkish Airlines alustab otselende Tallinnast Istanbuli. Konkreetsetest kuupäevadest veel (avalikult) juttu pole.
http://www.tarbija24.ee/848300/turkish-airlines-avab-istanbuli-tallinna-liini
Mida siis nüüd sellest arvata? Turkish Airlines hakkab juunis Tallinna lendama? http://majandus.delfi.ee/news/uudised/turkish-airlines-hakkab-juunis-tallinna-lendama.d?id=65471122
Turkish Airlinesi lennud on nüüd näha amadeuses. Esimene lend on 11. juunil. Lennud toimuvad teisipäev, neljapäev ja laupäev.
Tallinn-Istanbul 15.20-20.10 vahemaandumisega Vilniuses. Istanbul-Tallinn 11.00-14.20 otselend
Ametlikku uudist pole veel tulnud ja hetkel pole neid lende vist kusagilt võimalik ka osta, aga lendude algus on seega peaaegu 100 % kindel.
Aasia lendudega haagib täitsa hästi. Leedukatel on pikk kodutee. Hea, et niipidi põrge pannakse käima ja mitte teistpidi. :)
Ma eile just vaatasin Turkish airlines kodulehte, ja seal Tallinna lendu veel tõesti ei olnud. Aga niisama võrdlesin Helsingist ja Riiast lende. Riia kaudu Istanbuli on mingi vähene 10€ soodsam.
Vatse, aga kuidas hinnatase on?
Kui juba ka airlineroute.net selle väja toob siis on juba asi ka kindel. Samad THY kodulehelt ei saa veel pileteid osta.
Hindadest ei tea esialgu täpselt midagi. Võimalik, et algavad u 220-250 eurost edasi-tagasi. Matrix ITAs surfates võib mingeid hindu juba leida. Aga normaalne hind jääb ikkagi kõrgemale. Pakun, et hinnavahe tuleb AirBalticuga sarnane nagu neil see vahe Riiast algavate hindadega on. Et kõige odavam Istanbuli lennata on ikkagi AirBalticuga ja algusega Riiast :) Turkish on kõige parem pigem lendudeks edasi Lähis-Itta ja mujale Aasiasse. Sihtkohti on neil ka mujal Aasias palju rohkem kui Finnairil. Ja kui lendu alustada Helsingist, Stockholmist või Kopenhaagenist ning lõpetada Tallinnas, siis on tulemas ka päris head võimalused nende Aafrika sihtpunktidesse. Hinnad võivad sel juhul tulla kõige paremad algusega Kopenhaagenist, sealt on lõunased lennud Istanbuli enamasti kõige odavamad. Isegi koos Tallinn-Kopenhaageni varakult ostetud piletiga annab selline võimalus tõenäoliselt päris head hinnad. Seda ka Lähis-Itta, kuhu jõuab sellise variandiga juba õhtul normaalsel ajal kohale. Tasub oodata kuni hinnad välja tulevad ja siis ka veidi keerukamaid võimalusi katsetama hakata. Soovitavalt üks lend tuleks siiski Tallinna lennujaamast või siia tagasi võtta, siis on lootust, et liin jääb püsima ka ;)
Ma usun,et Turkishil jääb liin püsima küll, peale kõige muu on neil ka monopol seal, erinevalt Riiast. Isegi kui väike kahjum tuleb, tahavad nad turgu hoida, kasumid tulevad neil anyway mujalt liinidelt ja mul on tunne, et see on Türgi riigi jaoks maineprojekt ka.
49% Turkishist kuulub Türgi riigile ja lennuliin on neile omamoodi poliitika tegemise vahend. Seetõttu avataksegi lennuliine Aafrikasse ja Euroopa Liitu. Huvid esikohal, kasum... no see on teisejärguline. #eluväljaspooleuroopaliitu
Opodo pakkus mulle juba ka Turkishi lende Tallinnast, kuigi Turkishi enda kodulehel veel pole. Loodetavasti tuleb ka hea kampaania varsti!
Meie siin hakkame juba unustama aega, mil Eestis käibis kroon, aga Turkish Airlines ei suuda sellest mõttest loobuda ning arvab, et siia tulles on siiski vaja kroone vahetada: http://www.turkishairlines.com/en-ee/tallinn/city-guide/flights-tickets-online-booking :)
CWT-st hankisin juba aprilli algul pileti. Tallinn-Istambul-TelAviv. Hind 300 euri. Vahepeatus Istanbulis 3 päeva. See kolm oli maximum sel reisil Istanbulis olemiseks.