Kusagilt siit foorumist lugesin, et Rumeenia teeolud pidavat viimaste aastatega muutunud olema. Vastab see tõele? Aastal 2007 oli neil vaid üks "kiirtee", millega sai ainult riigi keskossa ja edasi algas tohutu Kolgata tee Musta mere poole. Reisisihiks oleks tegelikult Bulgaaria ja Rumeenia läbimiseks kulutaks tõesti nii vähe aega kui võimalik, seetõttu minu suur huvi kiirteede vastu.
Rumeenias on käesolevaks päris head teed. Aga imestan, miks tahta minna Bulgaariasse, kui Rumeenias on kõik see sama olemas ja palju ehedam, sest seal pole lällavaid välisturistide horde. Kui plaan minna Bulgaariasse, siis kiirteid tõesti kasutada ei saa, aga kui sõita Rumeenia Musta mere äärsetesse suvituspiirkondadesse ja sealt Bulgaariasse, siis riigi keskosast, alates Pitestist kuni Bukarestini ja sealt edasi Constantasse on korralikud kiirteed olemas. Constantast Bulgaaria piirini, milleni on alla 100 km, on asulaid täis pikitud, millistes asuvad mõnusad hotellid otse mere ääres. Hinnatase on väga mõistlik, üks ööpäev majutust maksab suvitushooajal 100-200 leid . 1€= 4,5 leid.
Tulime Bulgaariast eelmise nädala lõpus: Marsruut oli selline(tagurpidi): Ületasime piiri Oradeas, Turda juures on tuttuus kiirtee, siis Pitestist edasi Bukarestini kiirtee, kui plaan minna Bulgaariasse, siis Bukarestist Ruseni on tee päris korralik- 2 rida kummastki suunas, ilma eraldusribata. Bukareti ümbersõit oli kohutav(kitsas ja korrast ära ning umbes rekkadest), tagasitee valisime läbi kesklinna ja ei kahetse. Doonau sillal tuleb olla tähelepanelik, kuumusega on asfalt korralikult üles kobrutanud. Rumeenia on tõesti huvitav, kotrastne ja ehe.
Sooviks muljeid tee 7C kohta(Transfăgărășan)? Kas on väga järsud tõusud? Kas tavaautoga, 1,4 mootoriga on normaalselt läbitav? Midagi erilist, mida vaadata sellel teel?