Sitsiilia - Calabria

Kuu aja pärast on reis ees ootamas ja küsimus, et mis vaatamisväärsusi neis piirkondades kindlasti soovitatate? Teine küsimus on Sitsiilia- Calabria ferry kohta, olen paljusid kohti googledanud, aga mitmed ferryd viivad ainult rattaga või jalgsi üle, aga milline ferry on kõige kiirem kui autoga üle minekuks ja millega peaks arvestama? Kas piletid tuleks ette osta?

Pole vaja mingeid pileteid osta, lähed autoga sinna ja kõik. ostad kohapeal edasi-tagasi pileti. Praame käib nii tihti, sõit ca 30 min. Probleeme võib olla tagasi saamisega , seisime 3h järjekorras, pidevalt pressis vahele, järjekord ei liikunud, siis jälle liikus jne.

Sitsiilia ei ole nagu Itaalia. Minuarust on seal kõik kuidagi teisiti, alustades liiklusest, hoopis lohakam ja ükskõiksem kui mujal Itaalias. Teiseks on seal ilmselt "maffia" ostnud hulgi kokku 50 märke ja need lihtsalt laiali pildunud, täiesti sirge ja tühi tee, aga märk 50km/h ja nii 130 km. Ise nad neist suurt välja ei tee.

Minemise kohast - oleneb mida sa tahad vaadata, linnad on kitsad ja suurema autoga on paras manööverdamine. Matkabussi pead hoopis äärelinna jätma. Meie käisime põhiliselt mööda arheoloogilisi vaatamisväärsusi Templite org, Erice, Piazza Armerin, Selinunte arheoloogiline park seal saime tõelist troopilist vihma mis hetkega märjaks kastis. Siis Monreale katedraal kuhu saime tänu õnnele, GPS saatis meid ma ei tea kustkaudu. mööda tillukesi tänavaid.

Teha on Sitsiilias küll ja veel.

2
0

Olime 2 nädalat tagasi Sitsiilias nädalalõpureisil, tagantjärgi saab öelda, et nädal on miinimum kohapeal, sest näha on seal palju nii ajaloolisi kui looduslikke vaatamisväärsusi ja saar on suur. Pidime tegema seetõttu valiku sihtkohtade osas. Huvitavad kohad, kus käisime ja kõik ka meeldisid, nt Cefalu, kus on Cefalu Rock ja väikese tasu eest saab tippu ronida, Templite org, mille hästi säilinud templid jätsid võimsa mulje, Stairs of Turks, mis on eriline astmeline valge kalju ning küladest Taormina ja Syracusa, viimane meeldis enim sellest loetelust. Etna tipus käisime samuti ja kuna tuule tõttu gondel oli suletud, siis üles viisid väikesed 4-rattaveolised bussid, alla saime juba gondliga.

Vahemaad on pikad ja sõidu peale kulub seetõttu arvestatav aeg ning lisaks eelmainitud liikluskultuur, mis ei ole võrreldav mandri-Itaaliaga ja ongi ohtlik ja hoolimatu. Esimesel päeval pääsesime kiirteele sõites napilt avariist ja ainult tänu enda reaktsioonikiirusele. Viimasel päeva hommikul, kui hakkasime lennujaama sõitma, kihutas üks kohalik hotelliparkasse ülikiirusel ja tõmbas terve oma autokülje meie esinurga vastu maha. Tütarlaps tuli korraks autost välja ja sekund hiljem istus autosse ja lahkus sündmuskohalt. Kuna meil reisil autorendiga alati ostetud 0-omavastutus, siis meie jaoks lõppes juhtum 0-eurose kuluga ja jõudsime ka lennukile. Rendiauto kindlustusega suhtlesime edasi meili teel.

1
0

Paar märkust igaks juhuks: Sitsiilia liiklus on täiesti euroopalik ja ohutu, ainuke kus on kaost ja tihedam, on Palermo. 100k+ elanikuga Syracusat nagu külaks ei julgeks nimetada:D

Eespool juba soovitati Ericet, Syracusa on täitsa mõnus õhtul jalutada vanalinnas ja promenaadil, muidugi Monreale, Agrigento. Balestrates on selline rahulik ja vaikne rand, sealt edasi poolsaare poole on Zingaro rahvuspark, kus võib väikse matka sooritada jne.

1
3

See liiklusega harjumine võtab umbes ühe päeva. Teisel päeval rikkusin reegleid umbes 10 korda rohkem kui kogu senise elu jooksul kokku. Sa pead lihtsalt kohanduma. Õnneks jalakäijad on hoolikad ja ette ei roni. Elu on ilmselt õpetanud. Seda viimast peaks teadma need turistid, kes siit lähevad ja jalgsi kulgevad.

2
0

Netflixis on film Duisburg, saab väikese killukese Calabria ajaloost.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased