Eelmisel aastal sai ostetud Usa-sse lennupiletid Seat24.fi kaudu. Usa oli sel ajal kinni ja reisida ei saanud. Täna siis helistasin ja palusin rebookida, vahetasin sihtkohta. Teenindaja sõnul kõik hästi, maksin 30 eurot service feed ära ja kõik. Lufthansa lehel nägin, et uued lennud on confirmed, helistasin Lufthansasse ja palusin lisada broneeringusse ka laps. Lapsele tehti eraldi broneering kuna lihtsalt juurde lisada ei saanud. Nüüd õhtul saabus e-meil Seat 24-st, :
After checking the costs in the reservation system we see that the cost to process the rebooking is higher than the originally estimated amount, and an additional amount of 200 EUR needs to be covered for the rebooking to take effect.If you still want to rebook your flight, please proceed with the additional payment of the above amount via this Link at the earliest. .. If no payment is received by that time, your rebooking request will be automatically cancelled.
E-meil saabus 3 minutit enne kella 20.00 kui oleksin pidanud makse sooritama ja ilmselgelt jäin mõned minutid. Logisin sisse Seat24 lehele, näen, et minu makse on broneeringu all kirjas, aga broneeringul ikka algsed USA lennud. Lufthansas näitab, et uued asenduslennud on confirmed.
Minu küsimus on, et mida edasi teha, kas see on normaalne või ma olen täiesti petta saanud?? :D