SAS teatas, et lahkub *A-st 1. sept 2024 SkyTeami. Programmi nimi jääb edaspidigi samaks: EuroBonus.
Vajalik info siit: https://www.flysas.com/en/eurobonus/skyteam/
Kunagi arvati, et alles hilissügisel vahetavad alianssi, aga tegid varem ära. Just tuli ka SAS meilidega see uudis. Peab siis lõpuks ka selle SkyTeami staatuse ära proovima. Seni on (vist mitte ainult minule) tundunud see programm vähem aktraktiivsem, kui Oneworld või Star Alliance.
Finnair / Oneworld aastatepikkune lojaalsus hakkab hakkab läbi saama, peab Status matchiga saadud SAS-i kullaga veel Star Aliancest viimast võtma ja eks siis vaatame ka selle SkyTeami üle.
Kõrvalt vaadates tundub, et ka seni sõltumatu airBaltic liigub vaikselt SkyTeam-iga liitumie kursil, mida näitab süvenev kootöö ja partnerlus KLM-i ning Air France-iga.
SASi programm oli väga südamelähedane.
Finnairi LUMO hind oleks nüüd 33K EUR, seega lähiajal sinna enam taas ei kvalifitseeruks, jääb platti. For the fun of it, oleks Lufti HON tehtav, ja seegi oluliselt oluliselt väiksema kuluga.
Staatusse jõudmine ei ole probleem, pigem, kuidas programm omaks imelisi sweetspotte.
Kui kusagil on kellegil need SASi pointsid aegumas, oleksin väga tänulik, kui jõuab vastastikule kokkuleppele.
Kas kellelgi on uuemat infot selle kohta, kas ja kuidas SASi lendudel hakkab toimuma KLM/AF lojaalsusprogrammi FlyingBlue miilide/punktide kogumine?
Saan väga vastakat infot. KLM lehel on ametlik teavitus: https://news.klm.com/klm-air-france-and-sas-sign-codeshare-and-interline-agreements/
Kaalun septembris SASiga lendamist ja tahtsin teada, palju miile / XPsid nende lendude eest saab. KLM klienditoe vastus ajas täielikult segadusse. Nende vastus täna: "SAS is not a partner of FlyingBlue FF programme, so it is not possible to earn or spend miles on flights operated by SAS". Küsisin ekstra uuesti üle ja viitasin sellele juulikuisele announcement´ile, aga sain sama kinnituse - mille ei saa, kuna ei saa FlyingBlue partneriks, kuigi liitub SkyTeamiga.
See tundub pehmelt öeldes jabur, eriti kuna varasemad announcement´id väitsid vastupidist.
Kas ehk siinsetest sagedastest lendajatest keegi teab / on kuulnud miskit rohkemat selle kohta?
Tip,
äkki ta lihtsalt ei saanud aru, et su lend on pärast 1. sept ja arvas et küsid palju hetkel saab? Flyertalkis küll räägitakse neist XP punktidest siin: https://www.flyertalk.com/forum/air-france-klm-other-partners-flying-blue/2163860-flying-blue-elite-plus-sas-01-09-2024-a-3.html
Snoop
Ma ikka korduvalt ütlesin, et lend oleks 6.09 ja huvitab pärast 1.09 ja ta ise kinnitas, et jah, alates 1.09 ühineb SkyTeamiga, aga vot FlyingBlue partneriks ei saa ja ainult SAS EuroBonuse seltskond saab "boonuseid", FlyingBlue oma mitte. Ma saatsin talle selle lingi KLM enda announcement´ile ja väljendasin oma pettumust infosegaduse pärast. Nüüd kirjutas, et "will check this with internal department for further investigation" ja lubas ming updeitida nii kiiresti kui saab.
Kummaline, et pole kuskilt täpset infot saada. Mind huvitab, kas saan oma BRU-CPH-TLL lendude eest 5+5 XP, või ei saa - kavas nii SkyTeami kui OneWorldi staatust hoida ja seega tuleb lennud hoolikalt planeerrida :)
Tip, niipalju kergem on lihtsalt Status Matchida praegu :) ITA Airways, Vietnam Airways, SAS, kõik pakuvad.
@ Snoop - mul juba nii vähe jäänud KLM / AF pikendamiseni, et ega vahet polegi :) Niikuinii tuleb nendega lendamist siin - lihtsalt ei tahaks lennusegmenti "tühja" lasta SAS'iga, kui neilt midagi ei saa. Siis lendaks Finnairiga, kus samuti mõned lennud puudu pikendamisest :)
ITA pidi SkyTeamist lahkuma järgmine aasta millalgi (aasta lõpus?), kui ma ei eksi.
Kõnekeskuste töötajad ei ole kahjuks alati kõige teadlikumad või kompetentsemad.
Kui on alust arvata, et ajavad jama, siis HUACA ( Hang Up And Call Again).