Kes on lennanud Ryanairiga pikemat otsa, kas inimesed tavaliselt bookivad enne kohad ja kohapeal võib olla raske saada kõrvuti istuma või on lootust, et pere saab nii või teisiti koos istuda? Lendame lapsega ja tahaks kolmekesi koos olla, kuid ilma asjata juurde maksta ka ei taha, kui see oluliseks ei osutu.
Sõltuvalt lennust. Aga üldjuhul saab kõrvuti istuma. Priority boardinguga reisijad lastakse valdavalt üle ja lõpuks saavad kõik koos lennukile. Olen vist ainult Weezes näinud, et PB reisijad eraldi bussiga viidi. Tallinnas ja Vilniuses lastakse kõik ühte trepikotta ootama. Vaevalt, et on levinud ka uus võimalus konkreetseid istmekohti bronnida.
Põhimõtteliselt piisab, kui keegi teist pisut vaeva näeb ja üritab võimalikult kiirelt lennukile jõuda. Siis juba võimalik kolmene pink kinni panna. Lastega reisijatele reserveeritakse ka ette mõningad istmeread, aga mis alusel neid kasutada saab, seda ma ei tea.
Järjekorrad enne lendu on samuti vägagi erinevad. Marokos järjekorda ei tunnistatud - kohalikud marssisid seisvatest eurooplastest kohtlase naeratusega mööda kohe, kui pileteid kontrollima hakati. Leedus pandi järjekorda kotid ja personali ilmudes liikusid istuvad reisijad kottide juurde. Tallinnas seistakse varakult ja visalt, sama olen näinud ka East-Midlandis ja Charlerois. Gironas viivitati viimase hetkeni õige värava kuvamisega - kohe peale värava väljakuulutamist algas tormijooks väravale. Kui laps päris väike on, siis aitab personal teid ise ette ja laseb üldjuhul läbi PB järjekorra.
Ehk oli abiks, head lendu!
jmets ütles ära pea kõik mis öelda oli. Ryanairi järjekordi annabki sotsioloogi ja antropoloogi pilguga vaadelda. Kultuurierinevused tulevad väga ilusti välja. Tallinnas visalt ja vara - täpselt nii see ongi.
Üks loll küsimus, mis pole seotud otseselt istekohtadega aga siiski Ryanair on teemaks.
Vaatan, et enamus sihtkohti on juba 2014. aasta aprillis olemas aga siiani pole ühtegi ühendust ei Riiast ega ka Tallinnast Londonisse. Lihtsalt mõtlesin, et küsin äkki mõni teadjam on targem selle koha pealt, et kas Baltikumi lennugraafik avaldatakse hiljem?
Just äsja lendasin RA-ga, TLL- Bergamo- Palermo ja tagasi. Kõigil 4-l lennul lasti PB reisijad nii bussi kui ka bussist välja lennukisse esimestena. Ülejäänud lasti bussist välja alles siis, kui PB oli juba lennukitrapil.
Olen Ryanairiga korduvalt lennanud näiteks Brüsselist Riiga (ca 2,5 h lend). Alati on olnud mõni vaba koht ja kui järjekorras viitsid veidi seista, siis saad ka valida omale meelepärase koha (nt aknaaluse vm). Kuigi mõned reisijad on püüdnud ingi trügimise korraldada, on asi reeglina kulgenud väga sujuvalt ja suuremad seltskonnad istusid minu meelest kõrvuti - kas siis koos peale minnes või pani üks neist pikema istmeterea kinni.
Tallinnast pole ise peale läinud, aga kuuldavasti ka seal pole mingit ülemäärast rebimist seni olnud.
Valdek - kõigil neljal ei ole reaalne - Tallinnas vast bussiga ei läinud? Tallinnas lastakse inimesed peale kontrolli trepile. PB inimesed uksele lähemal ja tavareisijad kohe selga. Kui lennuk on kohal ja valmis, siis võib juhtuda, et uks on all juba avatud ja saab lennukile suunduda. Paljudel juhtudel see nii ei ole ja kärsitumad tavareisjad jõuavad enne PB lennukile.
Me läheks Stockolmist Tenerifele, seega on lend kohe päris pikk Ryanairi kohta. Ei tea, kas seal on PB tehtud rohkematel inimestel?
Oleme perega (kaks täiskasvanut ja laps) kaks korda Ryanairiga Londonisse sõitnud, mõlemal korral oli meile ja ka teistele lastega reisijatele kohad kinni pandud. Mõtlesime veel, et ei hakka pressima lapsega, küll kuidagi saab lapse enda kõrvale. Meeldiv üllatus oli, kui suht täis lennukisse jõudes suunati meid tagumisse ossa, kus vaba rida ootas.
Viimati kasutasin RA-d augusti alul Haniasse lendamiseks, väljus Skavstast. Minnes oli peale PB reas peale minu ca 10 inimest. Ma reserveerisin endale kohad ja PB oli selle hinna sees. Haniast tagasi tulles oli PB järjekorras ca 25 inimest, kes eraldi bussiga kohale toimetati.
Minu meelest, kui juba lennata Ryanairiga, on PB täiesti mõttetu raha raiskamine. Juhtub, et nad saavad enne peale ja oleneb ka lennujaamast ja lendajate kultuurist, aga üldiselt käib ikka trügimine, kes ees see mees. Nt. kui olete kolmekesi, võib ju üks järjekorras ette poole end sättida ja teistele koha ära võtta. :-) Meil pole küll kunagi probleemi olnud, et neljane või kuuene seltskond kokku istuma poleks saanud.
Inimesed on vastutulelikud ja usun, et kui järjekorras ei jõuagi spurtida, saab alati pöörduda mõne inimese poole ja paluda temaga kohti vahetada. See toimib nii bussis kui lennukis :)
Tere, kui range on suhtlemine käsipagaasi suhtes? sell mõttes et kohver on mõni cm suurem kui lubatud 55x40x20..Krt, ei leia paraja kotti.:) Tänud vastamas.
Kui ei taha ebameeldivaid sekeldusi, mine proovi seda kotti lennujaamas Ryanairi "puuri" mahutada. Kui on pehme kott ja sa ei topi seda täis, siis mõned lisasentimeetrid ei tohiks probleemiks ola.
Tallinnas ei mõõdetud, kuid nii Bergamos kui ka Palermos lasti mõlemal suunal kõik kahtlased kotid sisse toppida. Kel ei mahtunud, kästi ümber pakkida, trahvi maksma kedagi ei sunnitud. Kuid minu arust sõltub see viitsimisest ja konkreetsest töötajast, sest tegeleb sellega lennujaama personal, mitte Ryanairi töötajad. Kui mul kästi boardingul väike õlakott seljakotti panna, siis saba esimeses otsas lasi sama töötaja 2 ja 3 kotilised läbi. Lennukis oli aga pardapersonalil savi, palju kellelgi kotte oli, paluti ka kõik väikesed kotid istme alla panna.