Tere,
Kas keegi on kokku puutunud sellega, et Rayanairilt saada tõend hilinemise kohta? Nimelt asi on selles, et nende lind hilines üle nelja tunni, mistõttu oleks enda kindlustuselt vaja hüvitist saada uute piletite eest, mida pidin ostma. Oskab keegi äkki öelda telefoni numbrit, millelt on nendega võimalik ühendust saada, sest kodulehelt on seda peaaegu, et võimatu leida
Ei taha nüüd kiidelda aga täpselt 10 sekundiga leidsin sellise asja http://www.ryanair.com/doc/faqs/INSURANCE%20CONFIRMATION%20DELAY_EN.pdf
selline sai on olemas ja faksitud, ainult, et lubatud 7 päeva jooksul pole mingit vastust tulnud. Vaja oleks töötavat telefoninumbrit, millelt nendega ühendust saaks ja kuhu oleks võimalik Eestist helistada
Kas keegi reaalselt on sellise tõendi saanud sealt, mis ka eesti kindlustusfirmadele sobib? Neid linke pole mõtet saata, sest olen nende kodulehe risti-põiki läbi käinud ja kõikvõimalikele numbritele helistada püüdnud, mida sealt leidnud olen, kui tulemusteta.
Ma numbrit enam ei mäleta, kuid helistasin ikka nende kodulehel leitud numbrile, kui probleem oli ja sain ka nendega räägitud. Helistamisel jälgi kellaaegu, kuna meil on Iirimaaga ajavahe sees. Samuti võid lüüa Googlesse Ryanair phone number ja saad sealt ehk mõne vastuse.
Lihtsalt kommentaariks - Ma ilmselt olin sama lennu peal(mis jäi üle 4 tunni hiljaks). Ja mulle tuli meili peale ilma küsimata tõend hilinemise kohta(sama meili peale, mille olin sisestanud piletied ostes tehes). Võin Sulle edasi saata, ehk on sellest abi.
Tänud. Mannapudru, kas sul kindlustusfirma aksepteeris seda maili? Ma sain ka neilt maili kaudu tõendi, et lend hilines üle nelja tunni. Saatsin selle kindlustusse edasi kaa, aga nendele on vaja, et selle tõendi peal oleks kirjas, et hilinemine toimus tehnilistel põhjustel. Ryanairi tõendis seda aga kirjas ei olnud. If kindlustusega on siis tegu.
Minul oli eelmine aasta olukord, kus Ryanairi lennuk läks katki ja lend hilines 12 tundi. Seetõttu jäime maha järgmisest lennust. Helistasime lennujaamast If kindlustusse, kus oli kindlustus tehtud, ja sealt öeldi, et kindlasti võtaksime Ryanairi letist tõendid, sest neid väljastatakse ainult paar tundi peale lennu ärajäämist. Saimegi tõendid ja kindlustusele need sobisid. Raha saime ilusti tagasi. Ei taha nüüd hirmutada, vb on asjad muutunud, meie näiteks mingit tõendit meili peale ei saanud.
tõstatan vana teemat. Kas keegi on saanud Ryanilt tõendi, et lend hilines ja mis põhjusel .
Mul kogemus ühe teise firmaga - kuna ei saanud neilt kuidagi tõendit, siis laadisin Flightradar24 lehelt alla kõnealuse lennu logi, kus väljalennu ja saabumise ajad minuti täpsusega kirjas. Kindlustusfirmale sellest tollal täiesti piisas.
Küsimus oligi kindlustusfirmas, kes nõudis tõendit ja hilinemise põhjust. Saatsin neile ka selle flightradar24 väljavõtte, eks esmaspäeval saab teada, kas kõlbab. Ryanair saatis ka kahjunõude peale 1 päevaga isegi vastuse ära, kus ütlevad, et hilinemise põhjustas udu, mis on ka osaliselt tõsi, aga on nõus kinni maksma ainult kohapeal tehtud toitlustus ja transpordikulud hilinemise tõttu. Tulevikuks koolivaheajal reisijatele, siis tuleb sidumata lendudega olla väga ettevaatlik. Ei ole just väga lahe olla neljapäeva õhtul lastega Milaanos järgmiselt lennult mahajäänuna kui selgub, et lähipäevadeks on Tallinna ja Riia suunas kõik lennud välja müüdud:) Ryani parim pakkumine oli 2 päeva pärast Vilniuse lennu ootelist :D Õnneks sain neilt siiski tasuta piletid samal õhtul Skvastasse ja Arlandast siis omal rahakoti peal Tallinna hommikul, isegi Tallinki laevad olid kõik välja müüdud reedeks ja laupäevaks. Seega kuigi Ryanair on jätkulendude koha pealt nõme firma ja tasub kasutada suure ettevaatlikkusega, siis isegi positiivne, et andsid tasuta Rootsi otsa piletid Tallinna omade asemele, kuigi juriidiliselt neil sellist kuhustust ilmselt ei ole, kuna lend Bergamosse ja sealt Tallinna olid eri piletitel.