Olen kasutanud neid vähemalt kümme aastat. Seni on olnud üks kahjunõue ja sellega toimis kõik väga hästi. Kuskil Tripis on ka kommentaar selle kohta mingi teema all. Oluline punkt lihtsalt see, et teed võimaliku kahju korral kõik nii nagu rendilepingus nõutud (näiteks mõnes riigis on iga suvalise kahju korral vajalik politseiraport) ja esitad kõik kindlustuse nõutud paberid. Midagi ulmelist ei nõuta muidugi.
Äkki täpsustad millises riigis on vajalik teha politseiraport? Mina võtan alati rendiauto 0 omavastutusega ja Hispaanias, Saksamaal, Itaalias olles mitmeid kordi, on autod alati vähem või rohkem saanud kraabitud/mõlgitud. Autod on alati olnud sõidukõlblikud pole teinud mingeid politseiraporteid ja sellistes olekutes ma ka nad tagastan. Kui ma hommikul astun hotellist välja ja näen, et nt. küljepeegel on ripakil ei hakka mina küll mingit politseid kutsuma, seda enam kui kiirustan tagasi lennujaama. Vaatavad rendifirmas üle ainult kütuse jäägi ja kogu lugu. Selleks ju kindlustus ongi.
Lisatud: Ärge võtke neid X kindlustusi. Võtke auto 0 omavastutusega ja puhkus võib alata. Pildistada igat kriimu, täppi no ma ei tea.
Näiteks Gruusia. Kõigil suurtel firmadel on lepingutes sees, et kindlustused kehtivad vaid politseiraportiga. Kui näiteks poe parklas saad kellegi ukselt mõlgi külge, siis ametlikult ei või autot enne liigutada, kui politsei on juhtumi kirja pannud. Kui saabud suvalise uue mõlgiga autot tagastama ja paberit pole näidata, siis öeldakse 0 omavastutusega ka, et hetkel see ei kehti, sest lepingut on rikutud, Ma väikseid kohalikke firmasid ei tea, aga rahvusvahelistel on kõigil see sees ja kommentaaride järgi võetakse seda seal tõsiselt.
Vähemalt ühes Balkani riigis on ka see nõutud. Ei mäleta millises, aga autot saades tõmmati sellele lepingus veel eraldi markeriga joon peale ja rõhutati, et see reegel on seal väga oluline.
EL-i riikides ei meenu selliseid reegleid, aga 100 % kindel ei ole.