Bookingu kaudu broneeritud apartement Soomes üheks ööks 4le pensionärile.
Päev hiljem hakkas korteri omanik süüdistusi esitama,et tema 3 voodilina on muutunud kasutuskõlbmatuks!
Nõuab endale helistamist ja 100eur
Nüüd siis juba booking kirjutas,et oleme süüdi ja omanik ootab raha?!
Nb!Panin bookingu hinnangusse ,et tuba suur,asukoht hea.Aga võinuks puhtam olla(juuksekarvad,kleepuvad plekid põrandal,tolm)
Ilmselt on see kättemaks soomlase poolt.
Oleme palju reisinud,aga see välja pressimise kogemus siiani puudunud.
Ja mida nüüd edasi.
Kallid vanaprouad.
Teie ei pea Soome helistama, veel-vähem raha maksma. Bookingust tellisite ja ainult Bookinguga ajage asju. Kui keeleliselt võib olla probleeme inglise keelega, aga võtke ühendust näiteks Läti Bookingu esindajaga, saate räägitud ka vene keeles. Eestis jah enam Bookingu esindajat ei ole.
Riia Bookingu esinduse nr. +371 67031950.
Muudetud:
Eesti +372 6093047
Läti +371 67717243
Tere.
Mitte väga ammu olin sama mure otsas. Süüdistati kapiukse lõhkumises.
Kas bronnisite ja maksite Bookingu kaudu? Kui ja siis esitab omanik läbi bookingu nõude. See vaidlustage ja ärge nõustuge. Helistama ise ärge hakake.
Korra küsib booking veel ja siis ilmsrlt asi vaibub. Mina sain kinnituse, et teema lõpetatud.
Mina panin endal ka pangakaardi kinni, tellisin uue. Siis ei saa igal juhul midagi kusagilt maha arvata.
Olen ise Eestis külaliskorteri omanik. Sellist võimalust pole küll olemas, et tagantjärele külastajaid rahaliselt "karistada" kehva arvustuse eest.
Majutajal on võimalik seada majutuse tingimustesse teatud piirsumma, mida majutaja saab tagantjärele küsida, kui külastajad on kahju tekitanud. Aga see peab olema selgelt tõendatud majutaja poolt.
Minu soovitus siinkohal on suhelda ainult bookinguga ja jääda endale kindlaks, et teie pole kahju tekitanud ja te ei nõustu seda summat maksma.
Ja tõepoolest tekib ka minul küsimus, mil moel need linad nii pöördumatult kahjustada said ühe ööga.