Kas keegi on sõitnud viimasel ajal Augustow - Lomza ? Seal olid möödunud aastal päris suured teetööd!
2019 juulis olin Bialystoki lähedal mitmes ummikus. Kas olukord sama?
Šiauliaist Riia suunas sattusin öösel paarikümne kilomeetri pikkusele teeremondile ning tugevas paduvihmas oli juhtimine üpris raske.
Bialystoki juures on tee ehitus lõppenud. Peamine ehitus on nüüd piirist Suwalkini ja siis Lomzani ja veel edasi. Ega see S61 ehitus enamuses vana teega ei ühti, aga loogiliselt võttes on Bialystoki kaudu jätkuvalt kiirem, sest linnapiirist algab suur ja korralik tee.
Aitäh, vatze! Olengi viimastel aastatel sõitnud rahulikult üle Lazdijai (mind seovad selle koha ja inimestega isiklikud mälestused ning sageli on ka mõni kohtumine) ja peale Augustowit valinud erinevaid teid. Möödunud aastal suundusin Elki peale. Tänavu alustan Drusninkaist , olen 4-5 aastat tagasi samast suunast Lazdijaisse (Poola) liikunud, aga mitte ei mäleta enam, kas kogu aeg oli asfalttee või peab üle Alytuse minema. Pean esimese öö Lomzas olema (kohtumine kohaliku KOV tegelasega). Seejärel 2 valikut, kas Ostrow Mazowiecka (tagasiteel pean seal külas käima) või Ostroleka. Otseselt Varssavit ei pea läbima, kuigi tavaliselt on sealt kiirem.
Augustow-Lomza tee mulle meeldib. Laupäeva õhtul võin kirjutada, kuidas läbimine kulges.
Aga tunneks huvi, kuidas praegu A1 (E75) Lodz-Czestochowa vaheline lõik läbitav on? Eelmisel aastal oli küll paras põrgu. Plaanin pühapäeval seda teed kasutada.
A1 ca 20km varssavi pool on veel vana tee peal 2+1, siis kuni Czestochowani 2+2 uuel lõigul ja edasi Czestochowa möödasoidust valmis. Soltivalt kellajast suht ok liikumine.
Remsu! Ole hea ja jaga Lomza kandi muljeid. Ma stardin sealt 22. juulil Poznani.
Nüüd tuleb Czestochowast Katowice poole minnes jällegi kannatust varuda, remont käib nüüd seal. Kõige tüütum selle juures oli ca 30 kilomeetrine lõik enne Katowicet - 2+2 normaalse laiusega rajad, aga kiirusepiirang 70 ja kogu selle lõigu peal oli keskmise kiiruse kaamera. Pole aimugi, kas poola trahvid ka meieni jõuavad, nii et aerutasin pühapäeva öhtul peaaegu tühjal teel seitsmekümnega:)
A1 ei lähe Czestochowast Katowice poole, 2a tagasi kaameratrahv ei joudnud kohale
Poola on edukalt läbitud, praegu juba Tšehhis. Homme Austrias.
Poola teedest.... Augustów-Lomza tee on kohati uuel kiirteel aga enamuse vanal. Kiirusepiirang 50km. Kuna oli laupäev, siis keegi sellest kinni ei pidanud ja 90km/h tuli keskmine. Mis toimub nädala sees, seda ei tea.
Raadios just räägiti, et tänavu on Lätis eriti suured teetööd plaanis. Kuidas tegelikult on?
@834arr Läti Teeameti kaardi järgi on teetööd Riia ringil ja pisut ka Iecavas: https://lvceli.lv/en/sakumlapa-english/#_buvobjekti_ierobezojumi. Üldiselt aga ratast pole mõtet leiutada, sõida nagu Waze ütleb, vahel pääseb läbi ummiku kiiremini kui ringi sõites
Google Maps näitab, nagu Waze, teetööd, avariid ja muu ohtliku ilusti ära. Saab ju enne teeleminekut uurida.
Leedus Panevežyse ümbersõidu remont kestab ja tekitab ummikuid, Poolas on siin-seal fooridega remondilõike, aga ei midagi hullu. Kõige ebamugavam oli eile vast Varssavi Krakowi kiirtee ehitus, mis edeneb väga visalt.
Kes on viimasel ajal otse sõitnud Eestist Krakowisse, kui palju teil reaalselt aega on kokku läinud? Plaan on Tartust kell 3.00 alustada ja õhtuks ikka Krakowisse jõuda, peatused ka loomulikult, aga sooviks umbes aimdust, kui palju teeremondid tempot maha võtavad.
Pane google mapsile 4h otsa sedda minimaalselt reaalselt 4-6h !? Ennekõike sõltub kui kõva sõidumees oled?