Rahvas ikka käib Kariibi mere piirkonna saartel puhkamas, olen ma aru saanud. Otselennud Pariisist ja mõistliku hinnaga ka enamasti.
Eesti alalise elanikuna muutub probleemiks aga Pariisi jõudmine, selle eest tuleb maksta pea teist sama palju. Ühe piletina ei suuda ma üldse osta, siis kisub hind 1000 € ligi, kui eraldi ostes saaks isegi 500ga. Variant on osta eraldi piletid (annan endale aru, pole just kõige parem variant) ja ise vahetada Pariisis lennujaama, aga saan ma õigesti aru, et shuttle sõidutab vaid Air France' i piletitega reisijaid? Et kui mul on TLL-CDG mingi muu firmaga ja ORY-CAY Air France' iga, siis lennujaamadevaheline shuttle jääb ära? Kuidas targemad on toiminud?
Teine küsimus, kas on olulist vahet lennukvaliteedis Air France vrd Air Caraibes? Caraibes sobiks kellaaegade poolest paremini, aga äkki on Air France'il mingeid muid eeliseid, mida ma ei tea? Hinnavahe on tühine, Caraibes saadavus parem. Kõige paremini sobiks muidugi minek ühe ja tulek teise vedajaga, aga see tõstab hinna kohe kahekordseks...
See transfeeri buss võtab peale ka tasulisi kliente. Tõenäoliselt enamik ongi tasulised kliendid.
https://www.lebusdirect.com/en/ - liin number 3.
Selliseid pakkumisi on ju siin viimasel 2 aastal päris palju olnud:
https://trip.ee/odavad-lennupiletid/edasi-tagasi-lennupiletid-tallinnast-st-maartenile-alates-472
norsu, minu häda, kui nii võib öelda, on selles, et sihtpunkt on kindel ja ajavahemik ka suures plaanis (23.-24.03 peavad u nädalase reisi sisse jääma).
selge, ega viimane hetk konkreetsesse kohta ei pruugigi häid pakkumisi leida. Osta eraldi ära kui normaalse hinnaga saad, mis siin rohkem mõelda.
Ega AF ka ei tea, kellega reaalselt lendad. Üleeelmine aasta Guadeloupele lennates, oli reaalseks lendajaks mingi X Hispaania firma a la nagu meie Regional Jet, lennuk oli suht vana endine mingi Pärsia lahe lennufirma oma nagu ekraanidest, mis eriti ei töötanud, selgus.
Seda minagi mõtlen, et kui praegu on Pariisist otselend 360, siis vist ei maksa pikalt kaaluda.
Tripadvisorist AF selle suuna lendude kogemusi lugedes ei olnud ka midagi paljulubavat igatahes.
Huvitav, kas 9:45 saabumine CDG ja väljumine 13:00 ORL jääb liiga napikaks? Sätiks 10:20 bussi peale, siis hiljemalt 11:45 kohal. Orly vist päris väike lennujaam, ülemereterritooriumide jaoks kästi kohal olla 90 minutit varem. (Käsipagas muidugi.)
Aitäh, Mehis! Kas MCT on tavalistele inimestele ka kuskilt nähtav? Proovisin otsida just CDG-ORY, aga kuskilt ei leidnud.
Kusjuures Air France'i kodulehe järgi on Finnair neil Helsingi liinil partner, aga millegipärast piletit nad mulle oma süsteemist müüa ei tahtnud.
Mehis, ehk oskad kommenteerida, vaatsin praegu, et KLM lehelt saaks osta ühe piletina nii, et ORY-CDG ümberistumiseks jääb 3t 20 min? Vedajad Finnair ja Air France. Kiwi.com on üldse valmis müüma ka 3:15 ja isegi 3:05 ümberistumisega.
Kiwi müüb sulle mida iganes, sealt ei tasu küll osta. St. nad müüvad sulle 2 eraldi piletid ka nii, et võib mulje jääda nagu oleks 1 pilet. Kui KLM müüb, siis järelikult on ok või kui KLM pilet vahendaja kaudu.
Mina jälle siin :) Ilmselgelt ei ole ma ikka veel midagi ära ostnud. Ma lihtsalt ei saa aru, Air France ja KLM on valmis müüma piletid, kus ümberistumisaeg Pariisis on 3:00, 3:10, 3:20 (koos äraantava pagasiga peavad seda sobivaks). Kas see võiks olla kindlustuse jaoks piisav argument, kui mina ostan piletid, kus lendude vahe on 3:50? Air Baltic jõuab CDG 7:10, Air Caraibes väljub ORY 13:00.
Ma ei ole kunagi aru saanud, mille järgi kindlustus otsustab, et kas mul oli piisavalt aega kahe lennu vahel. Selgelt ei öelda seda ju kuskil välja.
Teine asi, millest ma aru ei saa, on see, et Air France'i lendudele saan ma osta pileti KLM lehelt, aga mitte AF enda lehelt (HEL-CDG/ORY-CAY). Miks nii? Okei, see ei olegi oluline muu kui selle transfeerbussi pärast, aga ikkagi, põhimõtteliselt?
Jaanapr - aga küsi seda kindlustuselt. Meilitsi. Saada neile konkreetne lennuplaan. Minule Swedbanki kindlustus sügisel sarnasele küsimusele (puudutas Arlanda lennuvälja, lennud eraldi piletitel, chekitav pagas) vastas korrektselt.
Tfr, ilmselgelt oleks see parim tegustemisviis, aga nagu ikka, lapsed jäävad haigeks ja kindlustusele tekivad küsimused ikka reedeõhtuti :)
Jaanapr, Air France ja KLM on ühe emafirma (Air France–KLM S.A.) kaks tütart.
Seega kui üks neist on nõus sellise lennu sulle ühel piletil müüma, siis mahajäämise korral on see Air France (või KLM, sõltuvalt pileti väljastajast) mure ja kindlustusega eeldatavasti sa tegelema ei peagi. See, mis kirjad tegelikult lendava lennuki peal on, pole oluline.
Vat seda KLM pakutavat piletit ma üldse osta ei taha, sest TLL- CAY maksab u 1200.- Eraldi TLL-CDG ja ORY-CAY ostes pääseks ca 500 euroga. Seega mul see ühe pileti variant on puhtalt teoreetiline :)
Lihtsalt kummaline tundub, et miks üks neist pakub sellist piletit, teine aga mitte. Loogiline oleks, et Air France vedajana pakub, aga on hoopis vastupidi.