Rahvas ikka käib Kariibi mere piirkonna saartel puhkamas, olen ma aru saanud. Otselennud Pariisist ja mõistliku hinnaga ka enamasti.
Eesti alalise elanikuna muutub probleemiks aga Pariisi jõudmine, selle eest tuleb maksta pea teist sama palju. Ühe piletina ei suuda ma üldse osta, siis kisub hind 1000 € ligi, kui eraldi ostes saaks isegi 500ga. Variant on osta eraldi piletid (annan endale aru, pole just kõige parem variant) ja ise vahetada Pariisis lennujaama, aga saan ma õigesti aru, et shuttle sõidutab vaid Air France' i piletitega reisijaid? Et kui mul on TLL-CDG mingi muu firmaga ja ORY-CAY Air France' iga, siis lennujaamadevaheline shuttle jääb ära? Kuidas targemad on toiminud?
Teine küsimus, kas on olulist vahet lennukvaliteedis Air France vrd Air Caraibes? Caraibes sobiks kellaaegade poolest paremini, aga äkki on Air France'il mingeid muid eeliseid, mida ma ei tea? Hinnavahe on tühine, Caraibes saadavus parem. Kõige paremini sobiks muidugi minek ühe ja tulek teise vedajaga, aga see tõstab hinna kohe kahekordseks...
See transfeeri buss võtab peale ka tasulisi kliente. Tõenäoliselt enamik ongi tasulised kliendid.
https://www.lebusdirect.com/en/ - liin number 3.
Selliseid pakkumisi on ju siin viimasel 2 aastal päris palju olnud:
https://trip.ee/odavad-lennupiletid/edasi-tagasi-lennupiletid-tallinnast-st-maartenile-alates-472
selge, ega viimane hetk konkreetsesse kohta ei pruugigi häid pakkumisi leida. Osta eraldi ära kui normaalse hinnaga saad, mis siin rohkem mõelda.
Ega AF ka ei tea, kellega reaalselt lendad. Üleeelmine aasta Guadeloupele lennates, oli reaalseks lendajaks mingi X Hispaania firma a la nagu meie Regional Jet, lennuk oli suht vana endine mingi Pärsia lahe lennufirma oma nagu ekraanidest, mis eriti ei töötanud, selgus.
Mina jälle siin :) Ilmselgelt ei ole ma ikka veel midagi ära ostnud. Ma lihtsalt ei saa aru, Air France ja KLM on valmis müüma piletid, kus ümberistumisaeg Pariisis on 3:00, 3:10, 3:20 (koos äraantava pagasiga peavad seda sobivaks). Kas see võiks olla kindlustuse jaoks piisav argument, kui mina ostan piletid, kus lendude vahe on 3:50? Air Baltic jõuab CDG 7:10, Air Caraibes väljub ORY 13:00.
Ma ei ole kunagi aru saanud, mille järgi kindlustus otsustab, et kas mul oli piisavalt aega kahe lennu vahel. Selgelt ei öelda seda ju kuskil välja.
Teine asi, millest ma aru ei saa, on see, et Air France'i lendudele saan ma osta pileti KLM lehelt, aga mitte AF enda lehelt (HEL-CDG/ORY-CAY). Miks nii? Okei, see ei olegi oluline muu kui selle transfeerbussi pärast, aga ikkagi, põhimõtteliselt?
Jaanapr, Air France ja KLM on ühe emafirma (Air France–KLM S.A.) kaks tütart.
Seega kui üks neist on nõus sellise lennu sulle ühel piletil müüma, siis mahajäämise korral on see Air France (või KLM, sõltuvalt pileti väljastajast) mure ja kindlustusega eeldatavasti sa tegelema ei peagi. See, mis kirjad tegelikult lendava lennuki peal on, pole oluline.
Vat seda KLM pakutavat piletit ma üldse osta ei taha, sest TLL- CAY maksab u 1200.- Eraldi TLL-CDG ja ORY-CAY ostes pääseks ca 500 euroga. Seega mul see ühe pileti variant on puhtalt teoreetiline :)
Lihtsalt kummaline tundub, et miks üks neist pakub sellist piletit, teine aga mitte. Loogiline oleks, et Air France vedajana pakub, aga on hoopis vastupidi.