On kellelgi kogemusi Travellink lehega?

On kellelgi kogemusi Travellink     kaudu piletite ostmisega?  Ehk siis sealt ostmisega. Soov jaanuariks piletid osta, nemad müüvad odavamalt, kui Lufthansa, aga on turvaline? Raha tagasisaamine jne, kui midagi juhtub.

Praegusi eritingimusi arvestades soovitan osta otse lennufirmalt, Sõltub muidugi ka hinnavahest, kui ikka väga oluline, siis äkki tasub riskida.

2
0

Minagi soovitan kasutada ainult lennufirmast otse ostmist ja isegi mitte mõelda mingitele vahendajatele.

Aga kui on soov korralikult riskida ja pärast pisaraid valada, siis loe esmalt neid arvustusi:

https://www.trustami.com/review/travellink-rating

https://everything.sucks/Travellink

5
0

Kui mõtled travellink. com lehte, siis loe enne siit arvustusi: https://www.trustpilot.com/review/www.travellink.com

Ma küll ei ostaks.

0
0

Tänud vastajatele!

0
0

Ma vaatasin, et olen ostnud nö. OTAdest aegade jooksul enne covidit kokku 188 piletit, millest 17 juhul on mingi jama olnud näiteks niigi lihtsate protseduuride kui lennuaegade muutuste ja nende reisijapoolse kinnitamisega, hoidku siis veel asenduslendude või raha tagasi saamise eest.

9 juhul lahendas probleemi lennufirma ise, reeglina olid need ka lihtsad ühe firma piletid, aga keerulisemate piletite puhul see ei õnnestunud. 3 juhul pidin kandma täiendavaid kulutusi kokku ligi 1000 eurot, 2 piletit läks osaliselt ja 3 täiesti raisku. Parimaid ja lennufirmale kulukamaid lahendusi OTAst mööda pakkus Taskila-aegne Estonian Air, nii mitmedki 99 eurosed  HEL-TLL-TBS ja tagasi piletid läksid neile ikka vääga kalliks, koos BT asenduslendude, Tbilisis ja Riias öömajade kinnimaksmise ja muude hüvitistega. Isegi restoranid maksti kinni päris piiramatult. Niiet andsin oma panuse pankrotti.

Markantseim näide kaasneda võivatest kulutustest on Kairost alanud QR RTW piletid äriklassis, mis olid küll hea hinnaga tänu devalvatsioonile, kuid osa neist jäigi kasutamata, sest QR lõpetas lennud Kairosse (QR enda piletid sai küll ümber teha Beiruti kaudu MEAga, kuid teistele OW lennufirmadele sealhulgas CXile valideeritud piletitega polnudki lõpuks midagi teha). Sama saaga raames oli ka probleeme DOH-DXB lendamisega, lõpuks pidimegi nendest sektoritest üldse loobuma ja "talvitusime" Kataris QR special permitiga.

Minul polnud probleemi see ca 10k eurot kahjumit võtta aga igaühele see vist ei ole eelarvekohane. Ja see kõik enne covidit.

2
1

Travellink üllatas Riia-Ateena lendudega. Nende pakkumised mistahes kuupäeval kõige soodsamad. Teed kogu ostuprotsessi läbi, hind püsib sama ja kui vajutad nuppu maksa, siis saad teate, et vedaja on just praegu hinda muutnud ja saad Aegeani lehest kallima piletihinna.

See aga ei takista neil 15 min hiljem pakkuda algse hinnaga uuesti neid pileteid. Kord õnnestus näha ka olukorda, kus jõudsin maksmise leheni, nägin sobivat hinda 498€, sisestasin krdiitkaardi andmed ja oleks äärepealt vajutanud, aga... summa oli juba 612€, mis on kallim, kui Aegeani enda lehel.

Ühesõnaga, panustatakse sellele, et sa nende lehel "komistad" ja ostad nende lisateenuseid või siis peale pikka protsessi ei viitsi enam uuesti alustada ja ostad kallima hinnaga ära.

Tegelikult peaks selline kauplemisvõte EU-s keelatud olema? Kus näidatud hinnaga toodet ei ole võimalik ühelgi tingimusel osta?

3
0

Jaanusm, nii on erinevate vahendajate lehtedel korduvalt olnud, kusjuures paar korda ka ilma hinna kallinemise hoiatuseta, seega tasub igal juhul ettevaatlik olla, kuidagi peavad nad ju selle odavama hinna tagasi saama:)

0
0

Teine arvuti, teine IP, ajalugu puudub, Browsec VPN abil määrasin end Singapuri ja sain väga hea hinna. Soodsama, kui tripi soodukas, aga... ainult kuni maksmiseni

4
0

Tundub äge vahendaja :)

1
0

Tekitasite ikka paraja paanika oma jututudega siin. Sai detsembri algul broneeritud ja ka makstud piletid SAS lennule Madeirale just selle Travellinki kaudu. Kuna oli käimas SAS kampaaniapakkumine, megasoodsad hinnad , momendi küsimus ja leht ise soomekeelne, ei hakanud palju uurima selle vahendaja tausta. Lõpphind , mis maksmisele läks ei muutunud normaalhinnaks. Sellist hindade muutumisi on küll ettetulnud Air Balticuga, see tõttu vaatasin makstava summa enne kinnitamist üle. Ja kõik on vähemalt praegust korras. Kontrollisin lennukompanii bronni numbri (Travellinkil on ka oma bronni number) järgi SASist üle - kõik on OK, isegi parem, on lisandunud kaks salongi kohvrit!. Tõesti nüüd tagantjärel lugedes nende kohta ja mis siin räägitakse, siis Travellinki kaudu poleks ma kindlasti hakanud oma lende kokku panema. Mul tekkis nende suhtes mingi kahtlane tunne, kui olin neilt neli viis meili igasugu info ja kinnituste kohta, millest iga üks erines veidi, mõnes paluti oma bronn kinnitada, teine kiri tänas, et olete broneeringu edukalt lõpetanud. Ei tundunud eriti korrektne. Uurisin seetõttu veel hulk aega, kas sai ikka tehtud ja raha makstud. Lõpuks paistis et vist sai tehtud. Võibolla oli tegu SAS kampaaniaga ja seetõttu läks kõik minu vaatest normaalselt. Reisini on veel paar kuud, kuid hetkel tundub kõik ok. Kuna olen SAS süsteemis juba olemas, saan seal juba ise istekohti, sööke jm nipet näpet lisada muuta. Jah kui ma tahan tühistada või kuupäevi ümber muuta, tuleb mul nendega jaurama hakata. Aga tänud siinkirjutajatele, väga hea info. Isegi nüüd kui enam midagi muuta ei saa, on hea teada kellega tegemist. Hetkel rahu taastatud, aga valvel olek jääb sellegi poolest kuni ära lennuni.

2
0

Vaatasin, et viimati ostsin Travellinkist mingil põhjusel Finnairi piletid Lissaboni ja siis kõik toimis suurepäraselt. Aga see oli jah 5,5 a tagasi ehk enne korroonat, mis tõmbas paljudel OTA-de kasutamist tagasi.

0
0

Nad on mingi edreamsi katsetus. Päris põlve otsas ei tee. Kui juba piletiostuni jõuad ja lend toimub, siis peaks kõik ok olema.
Kõikide elu jooksul lennatud lendudega ei ole mul olnud probleemi, ei kordagi hüvitist ega muud sellist. Seega, ma ei oska ka karta.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased