Tere!
Ostsin täna otse Finnair lehelt endale Tallinn - Bangkok lennupileti. Makse läks läbi ja ekraanile ilmus broneeringu nr koos teatega, et mulle peaks saabuma meil koos e-piletiga.
Paraku pole meili koos piletiga mitme tunni jooksul saabunud ja mure on suur.
Ehk on kellelgi veel samasugune asi juhtunud ning milles asi võiks olla?
Kas meiliaadress sai õige sisestatud? Või kontrolli, äkki rämpsposti sattunud?
Kui bronni nr jõudsid kirja panna,, ekraanitõmmise tegid või telefoniga arvuti ekraanist foto tegid (mina sageli teen nii), siis mine Finnairi lehele või vaata äpi kaudu- suure tõenäosusega piletid olemas. Finnairi äppi (kui selline olemas on) peaks mingi aja jooksul automaatselt bronn ilmuma, aga vahel vaja "vägisi" sisse panna.
Ilms bronninumbrita prooviks ikkagi klienditeenindusega neti kaudu või hommikul telefonis suhelda, nad peaks hea tahtmise korral ka ainult nime järgi selle üles leidma ja Sulle uuesti saatma.
swedi platinum väljavõte broneeritud olekus ei näita finnairi pileti numbrit (erinevalt lufthansast). Võimalik et peale 10-ndat, kui tehngute eest kontolt raha läheb, siis see väljavõte muutub.
Aga teemaalgataja ju kirjutas, et broneeringu (ehk siis PNR) number tekkis, ehk jäi see kuhugi ajalukku? Muidugi rämpspost on versioon ja ka tunduvalt hiljem saabuvad piletid samuti.