Mul oli võimalus olla 300 külalise hulgas, kes 28.02. said Berliinis, Kraftwerkis muu hulgas tutvuda Lufthansa suurima kabiinide uuenduse programmi Allegris.
Peamised pidepunktid:
Muudatusi-uuendusi on tegelikult päris palju. Kabiinide uuendusporgrammi invetseeritakse praegu 2,5 miljardit eurot.
Soovijatel on võimalik pilte vaadata siit https://www.lufthansagroup.com/en/newsroom/releases/lufthansa-presents-new-first-class-suite-plus-private-room-above-the-clouds.html
Kuna sa vast seda teemat jälgid, siis anna teada kui on miskid liinid ja kuupäevad teada. Huvitav oleks teada kuhu need testlennud tulevad ja mis hinnaga need turistiklassis saadaval on.
Sorry, aga hetkel kui oled turkishi või Qatari businessiga harjunud ei midagi erilist, ka airfrance business juba aastaid samal tasemel
Oleks võinud pigem investeerida lennukite arvu, et ei peaks kärpima Tallinna liini....
@chrisrändaja
Asi ei ole niivõrd lennukite puuduses, personalist on puudus ja neid ei värba juurde üleöö, see protsess on väga aeganõudev + ei ole palju tahtjaid praeguse pakutava palgaga. Sellessuhtes LH võib omale ka 100 uut lennukit osta, aga ega lennuk ise ei lenda, personali on samaaegselt ka vaja värvata.
Pole vist väga vahet, mida Lufthansa oma ammu hapuks läinud salongidega lõpuks ette võtab. Seni, kuni Spohr seal juhatab, liigub see lennufirma põhimõtteliselt allakäigukursil. Järgmised 5 aastat on meile jälle garanteeritud.
Kas ingl. k. cabin eesti keeles siiski pole mitte lennuki puhul salong (ja laeva puhul kajut)? Kabiin kõlab ikka ruumina, kust lennukit juhitakse, no seda kutsutakse vahel ka kokpitiks, aga suurte lennukite puhul tundub kabiin õigem.
Aga eks keel areneb ja muutub ning internetifoorumites levivad toortõlked aitavad sellele muidugi kaasa.
Muidu aga, lahe, Lufthansa, loterii-allegrii!
Olavil on absoluutselt õigus. Lennukisalongi ei nimetata eesti keeles kabiiniks. Lisaks "kabiini" vales tähenduses kasutamisele on häirivad Rauli postitusse pikitud võõrkeelsed sõnad. Eesti keeles on normaalne kirjutada, et kogutakse tagasisidet (mitte feedbacke). Honeymoon'i sviiti on tavaks eesti keelde tõlkida kui noorpaarisviit.
Vaatasin ka viidatud pilte...
Pole ise nii peenes klassis lennanud ja tekkis küsimus, et kas sellise laia voodi peal toimuvad teki all ka mingid sidumismängud või kui nii hästi juba maksad, siis ei peagi ennast mööbli külge rihmutama? Garanteeritakse, et midagi hullu ei juhtu?
Samuti ühel pildil saan aru, et vaasikese roosikesega kleebid leti külge ja turbulents ei tee talle tüli aga see kollase mullijoogiga pokaal? Ka kinni kleebitud või miski peenem vabastussüsteem talla all?
Veidi teemast kõrvale, aga tuligi ära! LH-l täna esimest korda peale covidit Tallinn - Munich liinil A321 (lausa 32Q), sellel liinil see lennukitüüp ikka puhas haruldus.
@chrisrändajaSee teema tuli mul üritusel vestlustes LH juhtidega ka jutuks. Nagu henry086 õigesi märkis -- küsimus ei ole lennukites (neid on küll ja veel), vaid meeskondade vähesuses. Pandeemia ajal paljud lahkusid lennundusest ning nii uute asemele koolitamine kui ka vanade taassertifitseerimine on väga ajamahukas protsess. Probleemi meie puhul püütakse leevendada suuremate lennukite liinile panemisega, et säilitada samalaadne tase reisijakohtade arvus. Ehk siis A321 hakkab meil käima üha tihedamini.
See punane roos on LH nö signatuur. Algselt Senator-klassile (nii nimetati 1960-ndatel äriklassi), kui ka nüüd Firstis. Roosil on salongis kindel kinnituskoht koos kapselvaasiga. Mul tütrele ükskord korjate need lennu lõpus meeskonna poolt kingituseks kõik koju kaasa ;)
Kapselvaas välistab nii vedeliku välja lendamise trubulentsi ajal kui hoiab ka roosi igas olukorras paigal.
Šampanja ja kaaviar on teised Firsti signatuurid, kusjuures šampanja on tevritusjoogiks (koos soojendatud pähkitega) juba maa peal olles. Kaaviar aga alati esimeseks toidukorraks.
Pokaale ei teibita millegi külge ja nende vajadusel kinni hoidmine on reisija asi. Loomulikult võib need lasta ka alati ära viia. :)
See on kõik muidugi huvitav, kuid viimase aja trend Lufthasas on odavlennufirma suunas liikumine, lisaks valdkonna halvim IT.
Kena LH-ja-iseenda reklaamkirjutis jälle Raulilt soolas. Keegi viitsib äkki iga EK, SQ, QR, AY uue kabiini peale ka pikema kirjutise üles visata, siis oleks hea võrrelda?
Ma panen ühe veits asjalikuma lingi oma lemmikfirma, SQ kohta, lendasin just nendega ja teenindus oli eriti öisel tagasilennul kuidagi kiirustav ja unustav, kahju näha.
https://milelion.com/2023/02/17/ranked-my-favourite-singapore-airlines-business-class-seats/
Anita vanas Swissi kabiinis veel, Raulile on konkurent tekkimas: