Eile just ostsin Lion Airi pileti, aga tiket.com lehelt. Seal toimis kõik hästi
Sai ka eile proovitud nii Visa ku MasterCardi, aga ei toimind kumbki. Kirjutasin neile ja sain alloleva vastuse:
Dear Passenger,
We apologize for any inconvenience, Thai Lion Air for now our website still not support international credit card. If you would like to make the reservation, please you kindly booked the ticket via agent channel. If passenger have more information, please kindly contact our Call Center 02-529-9999 (24hrs.) press 9 in English.
Sorry for your inconvenience.
Best Regards, Thai Lion Air
Sain Lion Air-ist sama vastuse, mis CIDjEstL. Ühe lennu sain bronnida, kuid teise tegin tiket.com kaudu, mida soovitas ka Lion Air oma vastuses minu päringule.
Mina üritasin talvel Indoneesia siselendu sealtkaudu osta ja ka ei läinud ükski makse läbi. Valisin siis selle variandi, et mine maksa kuskil poes (bron pidi 2h püsima, selle aja jooksul tuli ära käia). Ma ei käinud ja nad ei võtnudki broni maha, nii, et uut ei saanud ka teha. Lõpuks ostsin selle pileti reisibüroost.