Tere,
Kas keegi, rohkemate kogemustega, oskab öelda kas järgnev variant on võimalik/tehtav?
Ja lisaks milline on minimaalne layover time mida reisikindlustuse ettevõtted (üldiselt) aktsepteerivad? Reisi ise koostades.
Lugu siis järgmine:
Singapuri Changi lennujaam
Kahe lennu vahel 70 minutit
Lennud ostetud eraldi aga mõlemad Scootiga
Terminal sama (terminal 1)
Ainult käsipagas
Ette tänades,
D.
Vabalt tehtav.
Changi MCT (minimum connection time, lühim lendudevaheline aeg) on 45 min.
Lisaks on Changi superorganiseeritud ja aastaid maailma parimaks lennujaamaks valitud.
Ainsa asjana tuleb tähele panna, et turvakontroll on igas väravas eraldi.
Lendan iga aasta korduvalt läbi Changi, viimati olin seal laupäeval.
See 45 min. ilmselt ikka kehtib kui lennud on ühel piletil, eraldi lendudele vaevalt ükski kindlustus seda aktsepteerib. Scoot ise annab soovitatavaks ühendusajaks 2 tundi: https://www.flyscoot.com/en/fly-scoot/at-the-airport/changi-airport Odavlennuga reisija peab Singapuris läbima kahe lennu vahel minuteada passi ja tollikontrolli.
jd
Vaatame seda asja nii :
70 minutit on lennude vahe .
20 minti enne lendu on gate close - seega jäänud 50 minutit .
Oletame lend on "on time " maha lähed 10 - 20 minti et lennukist pääseda
Jäänud on 30 minutit . Väravase veel 10 minti .
Seega sinu varu on 20-30 minti . Scooti on time on 83% .
Ja mis meie saame ?
Väike hilinemine ja oled 100-300EUR iga miinuses per inimene . Uus pilet plus singapuuris hotell . Kui meeldib närvekõditada ja riskida siis loomulikult :)
Jd- see, kui palju Sina lennanud oled, ei muuda fakti, et kui teemaalgataja esimene lend pool tundi hilineb, on tal pupu. Reisikindlustus uut piletit ja muid kulusid ei korva, sest connection time ei ole nende jaoks piisav.
Ma olen ka üksjagu lennukiga reisinud, aga sellest hoolimata ei suuda ma ennustada, kas mingi lend jõuab õigeaegselt või siis mitte. Kõigi kompaniide lennud hilinevad vahel.
Jd
Ega ma ei ütle et ajaliselt ei jõua. Just mingi delay ja oled pees. Minul 2 nädalat tagasi Changis Lufthansa, 1 tund passisime lennukis. Kuna kellegil tervise rikke . Alicantes 4 tundi lennuki rikke. Ja pisemaid samuti hulgi.
Samuti hulgi neid olukordi kus maandumine on time ja pärast 20-30 minti enne kui maha saad.
Ja spets sinu jaoks vaatsin tänane scoot bankokist pidi maanduma 15:25 maandus 15:56
Kui hilineb, ei tasu alla anda. Andke aga jalgadele valu ja ootama kusagile järjekorda ei tasu jääda. Värav ssuletakse 10 minutit enne lendu(seda ei juhtunud), check-in-i jõudsin 20 minutit varem. Jõudis pagas kohale sama lennuga, jõudsin ka mina kohale. Pagasi puhul küll öeldi, 100% kindlusega lubada ei saa, et sellele lennule jõuab.
Ostetud piletid märtsis 2023a Turkish Airlinesiga Singapuri ja sealt edasi eraldi piletitel Air Asiaga Balile. Lendude vahe ca 3 tundi. Mõlemale lennule on ka registreeritud pagas. Turkish Airlines peatub minu andmetel Singapuris T1-s ja Air Asia T4-s. Küsimus on, et kuidas tegelikult jõuab T1-st T4 terminali. Läbi transiit tsooni vist ei pääse, kas peab Singapuri sisenema? Kuna ennem pole Singapuri lennujaama sattunud, siis iga nõuanne kulda väärt. Tänan.
Seal terminalide vahel liiguvad bussid väga tihedalt , jõuad kohale max 30 mintiga peale väljumist .
Seega kui lennuk jõuab õigel ajal pole mingit probleemi . Läbid passilauda , saad pagasi kätte ja väljud T1sest ja kohe bussi peale .
T4ljas on automaatne pagasi ära andmine ja automaat passi kontroll , tund enne väljalendu saab ära anda pagasi , kui jääd pagasiga hätta küsi kohe abi seal .
Halvima stsenaariumi järgi ostad järgmiseks päevaks endale uue pileti , õnneks nendel on hinnad mõistlikud.