Igasugune info teretulnud!
Kui see ei olnud troll küsimus, siis lihtne vastus, et otsi odavat lendu Euroopast sinnakanti. Näiteks mina lendasin Bogotasse. Samas uurisin ka soodsaid lennuvõimalusi Kolumbiast Venetsueelasse, ei leidnud. Tundub et enamikul pole seal lendamiseks raha. Ja neil kel on, sobib ka kallis lennukipilet. Kaalusin ka bussiga minekut, aga soovitati piiriala vältida...
Ka mina ei leia odavat lendu sinna. Ehk ei otsi oigest maast, kull aga euroopast. Mis ? Keegi pole kainud lahiajal ?
Paljud lennufirmad on sinna lendamise lõpetanud. Üksikud kes jäänud peavad mujalt müüdud piletite rahast katma ka Venetsueelast algavate reiside piletimüügi, kuna rahvusvahelisi ülekandeid teha ei saa.
Air France vist jätkab veel Euroopast, ka Air Europa ja Iberia mingil kujul. Turkish muidugi, TAP Portugal. Delta Atlantast, American Miamist ja siis hulk lende lähiriikidest. Avianca ennekõike. LATAM mitte.
Teine põhjus on turvalisus, riigis valitseb korratus, hüperinflatsioon jms. Googeldage, saate teada, mis juba lennuväljast väljudes toimub.
Tanan. Olen veidi asjadega kursis aga eks ma otsin edasi. Kui akki keegi kobatab odavama pileti peale , mis ei puuduta usat , siis andke palun teada. Pole just nii kiire aga august, september tahaks startida.
Eelmisel aastal saime soodsa variandi Madriidi kaudu (Iberia), edasi-tagasi hind oli ca 500€. Tänaseks võib olla olukord muutunud.
Pileteid tuleb üldiselt pikemalt ette vaadata.
Kui muud ei leia, siis hea sihtkoht lennumiilide kasutamiseks, juhul kui neid on.
Oma raha eest, siis kiire otsing näitab lähiriikidest odavaimat hinda Limast umbes 400 eurot, seega tasub ikka algusega Euroopast otsida. Näiteks Air France, mida Ladina-Ameerikas eriti kõrgelt ei hinnata teatud põhjustel, on ikkagi päris soodne. Leidsin kohe Veneetsiast pileti (tagasi Rooma) läbi Pariisi, 3 lendu Air France, 1 Alitalia - 650 eurot turistiklassis. Odavamalt küll ei saa.
Ja kui nüüd vaadata, ei ole ka algusega Tallinnast just ülearu kallis.
1000 eurot umbes Air Baltic ja Air France combo üle Pariisi.
1000 eurot Turkish, marsruut käib ühel suunal läbi Kuuba ja pilet näib lubavat piiramatut arvu stopovereid, st. nii Istanbuli kui ka Havannat.
Need siis turistiklassis, äriklass sinna on jah kallim, kuid annab veel rohkem stopover võimalusi. 1700 eurot Turkish, kus piletil ka Copa lend Caracas-Panama, jällegi tasuta stopover reegliga tundub väga hea variant. Variante veel päris palju, selliste piletite puhul tasub korralikku reisiagenti kasutada.
TK on ilmselt mingid kampaaniahinnad need äriklassi omad, nendega tasuks kiirustada, sest tavatase on AF 4000+ eurot.
Agendiga piletiostu puhul muidugi päris nende hulgihindadega kätte ei saa, olenevat lepingutest ja kliendisuhtest ikka vähemalt paarsada juurde.
TLL-CCS-TLL 3-15.10 maksab Finnairi ja American Airlinesiga 651 eurot, vt https://goo.gl/ojAodq (minnes vaja ööbida küll Miamis ning tulles veeta pikalt aega Helsingis, variant on sõita Soomest laevaga koju). Samas mu enda HEL-CCS-HEL Lufthansa pilet maksis 2011. aastal vaid 265 eurot :)
Viitasin enne Google Flights lehele, seal saad sisestada lausa mitu lähtepunkti ja näha kuude kaupa pakutavaid hindu. Nt sügiseks oli täiesti realistlik leida hindu vahemikus 600-700 eurot Tallinnast. Odavamat hinda sinna ei maksa loota - valuutahädas Venetsueela sunnib sinna lendavaid lennufirmasid tankima kunstlikult kõrge hinnaga, mistõttu lennufirmad on sunnitud kas lende lõpetama või üsna soolaseid hindu küsima.