Tere,
Olen pikka aega ise lende kombineerinud ilma igasuguste tõrgeteta. Seekord tabas mind täielik ebaõnn. Nimelt kui kellegil on jagada infot, mis võiks mulle abiks olla, oleksin äärmiselt tänulik.
Broneerisin siis läbi kiwi enda perele lennu Rayanairiga mallorcale. Minek pidi olema Riia-inglismaa-mallorca ning vahemaandumine 2h. Kõik tundus sobiv ja broneering sai kinnitatud. Järgmisel päeval oli mu meilile saadetud 10€ vaucher ja kiri, et mu lennuaega on VEIDI muudetud. Okei mis seal ikka, avasin pileti, et asja lähemalt uurida, kuid avastasin, et meie vahemaandumine ei ole enam 2h vaid 15h.
Vaidlen juba Kiwiga eilsest saadik ning nemad ei võta vastutust, sest ma ei kindlustanud end piisavalt.
Rayanair tahab väga aidata meil lendu ümber muuta, kuid nende käed jäävad lühikeseks selle tõttu, et nad ei pääse broneeringule ligi.
Lugesin kiwi kohta veidi põhjalikumalt ja avastasin, et nende süsteem sisestabki teised andmed broneeringusse ja inimestel endal puudub teadmine broneeringust.
See pidi kiwi sõnul uus innovaatiline süsteem olema kliendi huvides. Okei!
Kas võin 400€ korstnasse kirjutada või on mul mingi lootus, et avavad broneeringu? Oskab keegi nõuga abiks olla?
Aitäh
Variant on nende äppi kaudu muuta piletit ja selle eest juurde maksta, kuid kui ma seda teen siis kuidas ma saan endiselt kindel olla, et mu lend toimub?
Olen tänaseks jõudnud sinna maale, et olen saanud kätte kiwilt nende sisestatud emailid (mis on välja mõeldud) kuid rayanairi lehele sisse logimine õnnestub.
Kahjuks rayanairi chatis suheldes nemad mind ei tuvasta. Ütlevad, et ainus mis broneeringus on õige, on minu nimi. Ülejäänu ei vasta minu andmetele. Kiwi ütles ka, et kui lasen rayanairil enda piletit muuta siis nemad astuvad vahelt välja. Nõutu olukord
Ma üldiselt ei tee seda viga, et broneerida läbi kiwi, aga oli kiirelt vaja, paar päeva reisini ja võtsin sealt. Nüüd kaks päeva enne lendu tühistas Ryanair teise lennu neljast. Kas on mingi kohustus ryanairil pakkuda alternatiivi kui tühistas 2 päeva enne lendu lennu? Kiwi pakub mulle võimalust uuteks piletiteks, mis ei sobi või et taotlevad kõigi tühistamist ja refundi. Ma ostaks ise uue edasi suuna ja tagasi kasutaks olemasolevaid. Kardan et kui küsin refundi tühistavad veel kõik ära.
Kas sellise tõrke kindlustus katab või on see olematu summa "piletite muutus 150 euri"?