Ehk oskab keegi kogenum öelda,et kas uues Istanbuli lennujaamas on piisav lendude vahe 1tund ja 5 minutit.
Iseenesest Turkishi enda broneerimis süsteem pakub sellist jätkulendu.Aga kuidas see tegelikkuses toimib ja mis siis juhtub kui lend Tallinnast näiteks hilineb ja ei jõua jätkulennule on suur küsimärk.
Tänud ette
Kui lend Tallinnast ei hiline, siis jõuad. Lennujaam on suur küll, aga sa saad järgmise lennu pileti juba Tallinnast kätte ning ei pea Istanbulis üsna kindlalt isegi turvakontrolli ega midagi läbima, kusagil sabades seisma, vaid liigud siltide järgi oma väravasse. Kui veab, ei pea isegi pikalt jalutama. Aga kui juhtub, et jääd maha eelmise lennu hilinemise tõttu, siis pannakse sind järgmise võimaliku lennu peale ja midagi juurde maksma ei pea. Sul on lennud ühel piletil ja kui tõrked tekivad mitte sinu, vaid lennufirma süü tõttu, siis vastutab lennufirma ja peab su sihtkohta organiseerima. Turkish Airlines üldiselt peab aegadest kinni. Olen väga palju lennanud selle firmaga ja hilinemisi on olnud harva. Kui hind on hea, siis ise võtaksin need piletid. Suure tõenäosusega läheb kõik hästi, ja kõige hullem, mis saab juhtuda, on järgmise lennu ootamine tasuta hotellis Istanbulis (Turkish Airlines teeb selle välja).
Lendasin septembris Tallinn- Istanbul- Dalaman ja tagasi, lennud eraldi piletitel. Sinna oli lendude vahe tund ja kümme min. ja tagasi tund ja viisteist min. Jõudsin ilusasti. Kõndida oli palju, viitade järgi.
Ainult käsipagasiga!
Jochen kirjutas vist juba kõik ära. Kui lennud on samal piletil, siis ma ei leia mingit põhjust, miks ma peaksin Istanbulis rohkem kui tunni istuma.
Vahemaad võivad suured olla, aga lennujaam tundub üldiselt kompaktsem, kui näiteks Frankfurdi oma.
Ametlikult on IST lennujaama TK (international flight) - TK (international flight) Minimum Connect Time 1:15, kuid osadel lendude ka 0:55 ja 0:50
TK-TK II .55 FLT 695 - 695 - FLT 72 - 72 CDS N/A - **
TK-TK II .50 FLT 1798 - 1798 - FLT 962 - 962 CDS N/A - **
TK-TK II .55 FLT 1402 - 1402 - FLT 1751 - 1751 CDS N/A - **
TK-TK II .55 FLT 1402 - 1402 - FLT 1967 - 1967 CDS N/A - **
Samas, nagu juba öeldud, kui lennufirma ühel piletil sellise ühenduse müüb, on see puhtalt nende mure reisija kuidagi sihtkohta toimetada (ja vahepael majutada ning sööta-joota). Väga kergelt selle õiguse realsieerimine kardetavalt küll ei lähe, sest just maapealse teeninduse praktiliselt pea puudumine (väga hea inflight teenuse kõrval) on olnud see, mis TK reitingule hukatuslikult mõjunud.
Kui tegemist ise ostetud eraldi piletitega siis on nii lühike MCT aga absoluutselt no-go.
Tegelikult on lendude vahe 1 tund 10 min. T
Vanas lennujaamas olid sellisteks juhtudeks niiöelda shortcut väravad.
Näitasid pileti ette ja kui lennuni oli vähem kui 1 tund lasti läbi.
Uues lennujaamas tundusid vahemaad suured .Ja puges põue selline kahtlus et kas tõesti jõuab.
Aga nüüd piletid soetatud.
Loomulikult peab ka õnne olema :)
Tänud vastajatele
Mul vàhe teistsugune kùsimus TA lennu kohta. Istanbuli jòudis lend òigeaegselt, àtkulend pidi olema 2,5h pàrast, kuid kohale jòudes oli tablool teade, et jàtkulend hilineb 2,5h. Kas keegi teab vastata, kas sellise 2,5h hilinemise korral on ka òigust midagi TA- lt kompensatsiooniks kùsida?
Vabandust, Pin1. Bangkokki jòudis lend kohale samuti 2,5h hiljem. Kui, siis kas kùsida tuleb otse TA infomeililt vòi on mingi muu vahenduskoht, kust kùsida.
Võib-olla rumal küsimus, aga hing ei anna rahu. Kuna Turkish teeb Indigoga koostööd, siis sai ostetud nende lehelt pilet Tallinn-Istanbul-Delhi. Lendude vahe 2h55m. Mis minu jaoks üllatav, siis klienditeenindusest väideti, et pean Istanbulis oma pagasi välja võtma.
Kuidas see sellisel juhul välja näeb, kas võtan lihtsalt pagasilindilt pagasi ja annan kusagile Indigo letti? Või pean mingi suurema ringi tegema? Või aeti lihtsalt jama sealt ja pagas läheb ikka otse?
Kas antud aeg on selleks toiminguks piisav? Tänud ette
Kui lennud on ühel piletil, ei pea midagi välja võtma. Pagas peab minema Tallinnast, Delhi välja. Iseenesest 2,55h on igasugusteks toiminguteks Istanbulis piisav.
Tänud. Seda arvasin minagi. Kuna Turkishil on mingi lollakas komme isegi 5-10minutiliste lennuaja muutuse kohta mingit eraldi kinnitust vaja, siis olin sunnitud sinna helistama ja sealne härra mulle sedasi igatahes teatas.
Kui lennud samal piletil siis miinimum aeg ühelt lennult teisele jõudmiseks antud situatsioonis on 1h30m. Lennud samal piletil on üks eeldusi pagasi läbivaks registreerimiseks kuid pole kindlasti selle garantii eriti veel kui koodijagamise lendudega. Süsteemides või teenindajate oskustes võib tõrkeid olla, mis takistavad läbiva pagasi registreerimise kuid selle taustal, et lendude vahe on 2h55m peaks ka vajadusel võimalik olema pagasi uuesti registreerimine ilma lennust maha jäämata.
Leidsin ise nüüd vastuse üles. Kuna mul lennud ühel piletil, siis pagas läheb ikkagi otse. Piletit ei saa teisele lennule lihtsalt. [https://www.turkishairlines.com/en-az/any-questions/transfer-transit-passengers/](https://www.turkishairlines.com/en-az/any-questions/transfer-transit-passengers/)