Iraani-Iisraeli konflikt - kogu Lähis-Ida õhuruum suletud

Iraani, Iraagi, Jordaania, Egiptuse, Iisraeli, Süüria, Liibanoni õhuruum on suletud hetkel, osad kuni kella 7 hommikul, osad võimalik et pikemaks ajaks. Võib tähendada suuri hilinemisi Aasia suunal ja Lähis-Ida lendude katkemisi.

4
0

GPS-i segamiste tõttu on Flightradaris olev info kohati ebatäpne.

Osad lennud teevad pikema lennumarsruudi tõttu planeerimata vahemaandumisi (QR DOH-WAW Ateenas, Austrian BKK-VIE Ateenas, Air France SIN-CDG Kairos jne). Kas see ka usaldusväärne info on, pole selge.

0
2

Vaatasin just DOH-WAW lennu (kuna homme sama lend, siis tahtsin nende marsruuti vaadata), mis näitas lennukit vahepeal hoopis Beirutis olevat. See tundus väga kahtlane. Aga jah, hetkel näitab taas, et lendab Kairo suunast Ateena suunal. Ärevad ajad.

0
0

Need Qatari lennud, mida Finnair Dohast Skandinaaviasse ja Helsingisse teenindab, lendavad ka omapärasel marsruudil, suundudes kõigepealt hoopis edelasse üle Medina ja Marsa Alami. Tavaliselt lennati üle Iraani ja Türgi. Eks sealt aega juurde tiksu.

0
1

Sellepärast paljud LH grupi lennud suunati ümber Ateenasse ööl vastu tänast, imestasingi Flightradarit vaadates, miks Austriani 777-200 ja Lufthansa A340-600 seal on, aga see selgitab olukorda.

3
3

Huvitav kuidas nüüd Kagu Aasia lennud kulgevad?Või on mõttekam kasutada Hiina/India lennufrmat,mis EU st saavad otse üle Venemaa sõita?

0
7

Kairosse Lufthansa ja Swiss näiteks täna igatahes lendavad (LH582 on hetkel õhus).

Ehk siis Kairo osas on tegemist pelgalt infomüraga. Ja kui Egiptuse õhuruum on jätkuvalt kasutatav (nagu ka hetkel on), siis suurt kõrvalekallet sõiduplaanidest ka ei teki.

LHG lennud Jaapanisse ja Koreasse kasutavad niikuinii aegajalt "polar route" -- väga vahva marsruut tegelikult oma imeilusate vaadete tõttu.

Täna saabuma pidavate lendudega võib jah olle veidi segadust, sest muudatused toimusid nö käigult. Aga edaspidi on juba algselt planeeritud.

4
0

Miks peaks keegi tahtma lennata üle Venemaa?

10
2

Mul tekkis sama küsimus, mis Traveller189 on. Kas praegusel ajal on ohutu lennata üle Venemaa?

Kui peaks juhtuma hädamaandumine kusagil seal, siis millised oleksid riskid nende mõistes ebasõbralike riikide kodanikele. Eesti on kindlasti ebasõbralike riikide nimekirja tipus.

6
0

Gloobus112 .Ei saa aru,miks on Hiina lennukiga üle Venemaa sõitmine ohtlik? London Shanghai lennutrass läheb vist isegi meiekaudu üle ja Ukrainast kaugel. Vaevalt vene eriteenitusi huvitab mingi EU tavakodanik lennukis. Mul hea tuttav eestlane käis lausa hiljuti autoga läbi Venemaa Abhaasias ema vaatamas. Ei juhtunud midagi.

4
8

jaanp, küsimus ei olegi ohtlikkuses, vaid selles, et kas on hea Vene majandust niimoodi toetada? Aga kuna jah, meil siin käib rahulikult kaubandus edasi, siis ega see üks lendaja ka päästa.

7
2

Tänane Qatari DOH-WAW lendas juba oma tavapärast teekonda - üle Kuveidi, Iraagi, Türgi.

P.S: peaaegu 6-tunnise lennu teenindas Airbus 320-232.

5
1

Juhul, kui näiteks Eesti kodanik reisib mõne lennufirmaga, mis lendab üle Venemaa ning keset lendu on mingi probleem ning vajalik hädamaandumine ning kõik sellest tulenev - siis ju ei kehti vist ühegi Eesti kindlustusfirma kindlustus? Kas sellisel juhul mingi ICAO reegli järgi peaks ravi- jms kulud katma lennufirma? Ise ka selle tõttu väldiks (kui ei ole hädavajadus) nii Turkishit, FlyDubaid, Uzbekistan Airways jne firmasid, kui just marsruut ei ole selline, mis väldib Venemaad.

1
1

jaanp, lisaks Norsu mainitud majanduse toetamisele tekkis mul ikkagi see küsimus, et kui hädamaandumise korral sinu nägu, riietus, kodakondsus jms venelastele ei meeldi, siis on alati võimalus, et sind küsitletetakse kusagil ruumis 24h, kuni jääd lendudest maha jne. Tõenäoliselt tegemist ülemõtlemisega, aga seal riigis võib kõike juhtuda. Minul on igatahes hetkel tõrge üle selle riigi lennata.

2
1
Lennupakkumised
Reisikaaslased