Ootasime ühte hall passiga reisijat päeval 4 tundi lennujaamas. Samas oleks saanud hilinejat väikse mikrobussiga oodata. Lennujaamast bussile saatjat polnud, tuli ise otsida. Ok. Mulle polnud see raske, kuid oli ka neid , kes ei saanud aru, kuhu minna. Hotelli ees maha meid ei pandud, vaid eelmise hotelli ees näidati, kunu oma kohvritega suunduda. Eesti esindaja kontrollis bussis olijad üle ja edasi oli ainult bussijuht. Kuhu jäi reisisaatja? Parim oli aga tagasisõit. Meid korjati eelviimasena bussi peale ja teel lennujaama võtsime veel Sun Rise hotellist peale..... kuid tiirutasime siis linnast välja, et kohalik saaks veel viimaseid kaubamüügitrikke teha. Tund kulus"supersoodsa" kreemi ja muu träni reklaamiks kuumas bussis, alles siis võttis buss suuna lennujaama. Super teenindus Go Adventure!
Põnev lugemine Egiptyana!
Ega Sa sellest eelnevast loost jälle raamatut kirjutama ei hakka koos preili Kati M- iga?
Ma nimelt igatsen siiamaani kuulsusejanu puuduses: mõrvamüsteeriumid jne...
:D
Tundub et antireklaam jah. Alles mingi aeg tagasi reklaamis oma Egiptuse ekskursioone ja võrdles enda hindu vs. Go Adventure hindadega. Häbi-häbi...
Mis puutub bussis reisisaatjasse, siis nad nii ehk naa midagi eriti tarka selle 20 minuti jooksul ei räägi ja täiskasvanud inimene saab ise bussist maha minemise ja hotelli sissekirjutamisega hakkama. Olen GoAdventurega korduvalt reisinud ja pole küll midagi ette heita. Ideaalne oleks muidugi, et iga reisija kohta oleks kaks giidi, kellest üks hoiab ühest käest ja teine teisest, pidevalt üksteise võidu seletamas toimuvast, aga kas me seda ikka niiväga vajame? Parim puhkus on see, kui oskad igast olukorrast üle olla, naudid puhkust ja reisikaaslasi. Vigu leiab alati, aga kas neid on mõtet sinna oma raha eest otsima minna? Olge sõbralikumad ja on kõigil vaatamata olukordadele puhkus parem.
Ma loodan, et see päris nii ei ole ikka. Peaasi et õige hotelli ees maha saab! Ülejäänuga saab hakkama!
Käisin ka GoAdventure'ga Egiptuses (Hurgadas), samuti ei tulnud lennujaam-hotell bussi peale reisisaatja (Eesti oma), kuid oli keegi kohalik, kes tõepoolest viis kõik reisijad nö käekõrval receptioni leti ette ja kontrollis üle, et kõik oma pagasi ikka bussilt maha said tõstetud. Sama noormees oli jällegi hotell-lennujaam transfeeri bussiga kaasas ning jällegi kontrollis üle (st küsis üle), kas pagas, passid jms ikka kaasa said. Igati vinks-vonks, ma arvan! Kooliekskursioon tuli meelde :D
Aga arvestage sellega et reisisaatjaid on 1 - 2 aga rahvast terve lennukitäis ja busse 3 - 4 neid lihtsalt ei jagu igasse bussi. Info saab kätte info tunnis ja aeda öeldakse alati millal ja kus toimub ( või siis on info infolehtedel kirjas). Ilusaid reisielamusi.