Aeroroutes.com ütleb et Eurowings, Lufthansa odavlennufirma, hakkab Prahast Tallinnasse lendama 3x nädalas, alates 31. märtsist 2024.
Viimasel ajal on kombeks, et tasuta saab võtta ainult "Small bag", mis peaks siis idee järgi mahtuma ja olemagi paigutatud eesistme alla. Selles kategoorias on tõesti pigem turu keskmisest suuremate mõõtudega tegemist.
Eraldi saab osta salongi kohvrit. Ka selle mõõdud on üsna helded (max. 55 x 40 x 23 cm). Selle hind on kodulehel 18€.
https://www.eurowings.com/en/information/luggage/hand-luggage/hand-luggage-policy.html
Lihtsalt mainin, et koti hind sõltub liini pikkusest.
Tallinnast lennates on ainus sihtpunkt Praha - seal peaks 8-kilone lisakott pardal maksma 29 eurot ja tüüpiline 23-kilone äraantav kohver 22 eurot.
Ehk siis ilmselgelt püütakse kohvreid alla suunata, mitte üles riiulitesse. (Ja muidugi on neil igasugused bundled ja muud variandid - need peaks olema hinnad tüüpilisele odavaima piletiga reisijale, kes ühtegi lisateenust ei ostnud, nüüd aga mõtleb, et selle ühe pisikese tasuta kotiga siiski välja ei vea.)
Ma väga ei pööranud tähelepanu, aga Tallinnas suunatakse reisijad vist kahte eraldi punti. Eraldi on priority reisijad (need on siis kohe kallima piletitüübi ostnud või hiljem ühe pardakoti juurde ostnud - sellega kaasneb automaatne priority boarding)
ja eraldi suunatakse need kõige odavamalt hakkama saavad reisijad, kes teoorias peaksid olema selle ühe pisikese tasuta kotiga ja kes midagi juurde ei maksnud basic-hinnale.
Loogiliselt võiks kontroll olla väiksem juurdemaksnud reisijatele ja nende kohvrisuurustele, kes saavad esimesena pardale, ja seejärel võiks tigedama pilguga vaadata neid tasuta matse, kes lastakse peale viimasena ja kelle liigsuured kotid või kaks pampu ühe lubatu asemel peaks hästi silma jääma.