Eurotrip Itaalia-Prantsusmaa-Hispaania

Tervist,

Tekkis mõte teha sõpradega eurotrip Itaalia-Prantsusmaa-Hispaania oktoobrikuus. Ehk et sõidaks lennukiga Milanosse, sealt jätkaks maismaad mööda trippides Madridini välja, kust võtaks lennu tagasi koju. Küsimus ongi selle vahepealse 1200 km kohta ehk et kas kui reisijaid on viis tuleb odavam läbida see busside-rongidega, rendiautoga või tasuks osta mõni odavam pann kohapealt ja sellega 1200 km välja venitada?

Igasugune informatsioon väga teretulnud.

Tänud ette,

Reisiguruevvu

Rendiauto on viie peale vast kõige soodsam ja ka mugavam. Kust te selle auto vahepeal osta mõtlete? Vähemalt Itaalias küll see auto-ost nii lihtsalt ei käi. Kaasnevad kohalikud kindlustused ja automaksud. Ja see nii-nimetatud kohalik pann ei pruugi kaugele sõita :)

0
0

Olen plaaninud sarnast teekonda, aga rendiautoga.

0
0

Ökonoomsem oleks plaanida rendikaga liikumist autovahetustega riigi kaupa. Rendikaga Milano-Madrid võib maksta ulmelise summa. Rendietapid Milano-San Remo, Nice-Perpignan, Girona-Madrid tuleks tunduvalt odavamalt kätte. Logistiliselt võiks sõita Itaalia autoga kuni Prantsusmaa rendikani, seal kotid järgmisse autosse ja kahe autoga suts Itaalia poole tagasi ning Itaalia auto ära ända. Hispaanias võiks samamoodi teha. Olen Itaalias ja Hispaanias erinevate rendifirmadega one-way otsi sõitnud ja suhteliselt lihtsalt selliseid pakkumisi leidnud, kus lisatasu pole.

0
1

Ma ei saa asja mõttest aru, miks on vaja liikuda erinevate rendikatega? Itaalia rendiautoga võin vabalt liikuda Prantsusmaale, Hispaaniasse jne Teise tagastuskohta auto jätmise eest peab tavaliselt maksma ca peaaegu ühepäeva rendi hinna. Isegi, kui seda tasu ei pea maksma on ka reisiaeg oluline.

0
2

No see on küll mega hea diil, et Milaano-Madriidi one-way rendi eest tuleb lisaks tasuda ainult ühe päeva rent. Mulle tundub, et nii libedalt need asjad ei lähe. Lihtne päring Hertzist annab ainuüksi one-way feeks 840€ + käibemaks, seega kokku üle 1000€ lisakulu. Ei noh muidugi jälle kui on rahamehed ja selline tühine summa ei oma mingit tähendust, siis ei tasu tobedatele pisiasjadele tähelepanu pöörata. Minu arust teemaalgataja soovis siiski teada, kuidas mõistlikult käituda, et raha kokku hoida.

Rate Details 1 week at 70.50 EUR 70.50 EUR Drop fee (Paid At Counter) 840.00 EUR Location Service Charge 178.21 EUR Vehicle Licensing Fee and Road Tax 39.60 EUR Collision damage waiver 43.38 EUR Theft protection 36.15 EUR Included Unlimited Free Kilometers Included Vehicle Subtotal 1187.84 EUR Taxes 261.32 EUR Total Approximate Charge 1449.16 EUR

1
1

Kui jätad auto teise riiki, siis on lisatasu vist ikka alati oluliselt suurem kui ühe päeva tasu. Samas riigis teise kontorisse jätmine ei maksa jah väga palju. Hiiglaslik lisatasu tuleb sellest, et teise riigi kontoril on väga raske leida kedagi, kes selle autoga just algsesse riiki tahaks tagasi minna, ja seega tuleb arvestada kütuse, teemaksude jms, et auto jälle õigesse riiki tagasi saaks. Itaalia numbrimärgiga autot tõenäoliselt Hispaania siseseks rendiks kasutada ei võiks. Lisaks seadustele on ka ettevõtted erinevates riikides tavaliselt juriidiliselt täiesti erinevad kuigi tegutsevad sama kaubamärgi all. Vahel on vaja mõnda autot jälle teise riiki tagasi viia ja siis pidi saama suhteliselt soodsa hinnaga riikide vahelist renti teha. Peaks vist isegi mingid vastavad lehed olema, kuhu sellised autod välja pannakse.

2
0

Ma ei saa nüüd küll aru, millest on tekitatud probleem. Kevadel võtsin Itaaliast Hertzist auto ning sõitsin ümberkaudsed riigid läbi. (Šveits, Austria, Saksamaa, Prantsusmaa, Monaco ja loomulikult Itaalia) Selle autoga ei oleks ma tohtinud tulla Poola ja Baltikumi, endistesse Jugoslaavia jt seal Balkanil asuvatesse riikidesse. Hispaania - Portugaliga ei oleks olnud mitte mingit probleemi. Auto dokumentidega kaasnes lubatud ja keelatud riikide kaart. Ilmselt oleks ka nendesse riikidesse saanud sõita, aga tõenäoliselt oleks siis pidanud lisakindlustuse vmt tegema. Seega ma ei saa aru, miks oleks vaja mingit pendeldamist riikide vahel, et võtad Itaaliast auto, sõidad Nizzasse ja rendid sealt uue ja tood auto SanRemosse jne. Itaalia piires maksis eelmine aasta auto teise kohta jätmine 35 eurot, aga ma ei ole sellist võimalust kasutanud.

0
2
  1. a. võtsin Milanost rendiauto ja jätsin selle Nice'i (AVIS). Maksin selle eest mälu järgi ca 600.- EUR-i lisa. Toona kaalus mugavus ja ajavõit selle summa üle, kuid igal juhul peaks olema kindel, et eri riikide puhul tuleb päris arvestatava auto tagasiviimise lisamaksuga arvestada.

Riigisiseselt pole asi nii hull. Olen mitmel korral võtnud-jätnud auto punktidest-punktidesse: Pariis, Nice, Marseille, Montpellier, Toulouse ja tasu selle eest pole ületanud oluliselt 100.- EUR-i (jällegi AVIS-e kogemus).

1
0

834 ARR, palun loe esimene postitus läbi. Seal ei ole juttugi Itaaliaga piirnevates riikides tiirutamisest ja siis auto Itaaliasse jätmisest. One-way Itaalia-Hispaania on küsimuse sisuks. Vatse ja ixxx selgitused on vägagi asjakohased. Ma ei taha mingit teravust selle postitusega tekitada ja väga tore, et ka 834 ARR soovib oma kogemusi teiste reisimeestega jagada, kuid võiks siiski jääda teemasse ja mitte laduda asjakohastele postitustele punaseid lihtsalt selle pärast, et keegi julges sinu seisukohta küsitavaks pidada.

1
0

Olemas kogemus one-way-rentaliga teekonnal Brcelona-Rooma, aastaks oli 2011, rendileandjaks AVIS ja kogu lõbu läks kokku maksma 750eur (rendiperiood 5 päeva, auto Ford Focus, lisaks kindlustused, lisajuht ja one-way-fee/550eur). Sel hetkel oli olukord selline, et tasus ennast ära. One-way-fee on teise riiki autot jättes alati natuke üle mõistuse kallis, nii et mõtle kas tasub ennast ära.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased