Lugu sellne, et sõbrad välismaalt tulevad järgmine nädal Tallinnasse külla ja soovivad ka Helsinkisse päevakruiisile minna. Hakkasin siis vaatama hindu http://www.tellink.ee eestikeelse versiooni kaudu. Piletihind kahele minu soovitud kuupäevaks ja väljmisteks 72 eur. Kuna seal inglise keelset versiooni polnud siis liikusin http://www.tallinksilja.com lehele, et aidata sõpradel läbi inglise keelse siadi bronn teha. Ja mis tuli välja...tuli välja see, et läbi tallinksilja.comi oli hind samal päeval samadele väljumistele kokku märksa soodsam ehk siis 58 eur. Küsisin siis Tallinki online klienditeeninduselt, et mis imelik piletimüügitaktika see on ja et kas meelega tahetakse eestlastelt rohkem raha kätte saada ja keegi Sirle vastas vaid: "Kõikidel kallastel on omad pakkumised. Tagasiside saate jätta siia: http://tallink-ee.custhelp.com/". Ühesõnaga kõigle teadmiseks, et Tallinki reisi broneerides tuleb vist kõikide tallinki lehetede kõik keeleversioonid läbi proovida, et näha, milline hind just sinu soovitud väljumistele soodsaim on. Palju neid Tallinki erinevaid saite veel on lisaks nendele: http://www.tallinksilja.com; http://www.tallink.ee; http://www.tallink.fi; http://www.tallink.se; http://www.tallink.lv
See on juba vana info, et näiteks Rootsi poolt kruiisi samale laevale bronnides on odavam. Põhjus võib olla selles, et eestlane baarides-poodides palju ei kuluta täna kehvale elujärjele. Rootslasele antakse poolmuidu pilet, sest laevas olles ta juba raha niipalju ei loe. Teada on juhused, kui Rootsi kruiis võetakse algusega Helsingist. Väidetavalt tuleb odavam. Endal sellega kogemus puudub.
Hotelli broneerimine - booking.com Booking on suurim ja reeglina ka parim, sest odavaim. Mina seal kaks korda tühistanud ja mõlemal korral raha paari päeva pärast tagasi kantud.