Lugesin artiklit Ettevaatust reisikorraldaja Nikal Traveliga, kuid pole kõigega nõus. Võib-olla tõesti sel reisijal ebaõnnestus reis, kuid üldvõttes olen firmaga väga rahul:
Olen käinud Nikaliga: Lüükia reis, Istambul (meile oli lausa privaatreis 9 turisti) :) , Egiptuse kruiis jne (kõik ei tule meelde) Egiptuse kruiisil tubli Karin! Kiidan!!!
Tõesti üks reis jäi ära - Dubai, aga raha maksti kohe kiiresti tagasi.
Kõik on sujunud suurepäraselt, reisijuhid on tublid. Grupid on väikesed. Kuid jah, peab tõdema, et enne reisi tuleb endale kõik täpselt selgeks teha – mida ja mille eest sa maksad – mis lisatasud tulevad juurde (väga kaval poliitika). Kuid reisid on põnevad, reisijatega arvestatakse, puhkepause on piisavalt. Giidid on tublid! Kiidan. Kindlasti lähen veel Nikaliga reisima! :)
Kas see on vastuseks sellele teemale?
https://trip.ee/foorum/uldfoorum/ettevaatust-reisikorraldaja-nikal-traveliga
Ei oskagi midagi kosta selle peale.
Kohe tuli meelde Kon-Tiki. Mitte just väga ammu oli meil siin teema, kus äsja kasutajaks registreerunud inimene kiitis seda kriitika alla sattunud firmat. Me kõik mäletame, mis sellest edasi sai. On ikka eriti nüri loota, et sellised võtted toimivad.
Ma ei arva, et ühe kirjavea pärast peaks inimest risti lööma ja isegi kui kellegile ei meeldi mingi firma, siis antud inimesel on õigus arvamust ja emotsiooni avaldada. Seda enam, et inimene on googeldades päriselt olemas ja auväärne.
Tavaliselt kipub see muster lihtsalt selline olevat. Ise ma tõesti ei googeldanud.
Eraldi tekkib küsimus, et milleks üldse kommenteerida igivana teemat? Tähelepanematusest?
Kas me peame lubama ainult värskeid emotsioone? Vaadates siin eemaldatud kommentaare, ei erine need kuidagi teismeliste koolikiusamise tasemest.
Ma arvan, et suures osas tulid need kommentaarid just sellelt baasilt, et ta oma postitust üle ei lugenud. Ja lisaks sinna otsa kohe see, et nii nagu mina ei süvenenud sinna, kui vana teemat ta kommenteerib, niisamuti läks ka teistega.
Midagi pole teha aga sattus see emotsioon teatud teemakäsitluse teatud mustri alla ja antigi kohe tuld. Nagu ma isegi. Oleks ta teinud uue teema pealkirjaga "minu kunagine kogemus Nikaliga", poleks keegi väga suurt kommenteerinud. Meid kõiki on sallivuse nõudmisega pisut hellaks tehtud ja tänaseks annab see juba risti vastupidise tulemuse. Sinna alla kuulub ka see, et ei tohi automaatselt kõrvale vaadata., kui miski häirib. Seega ma arvan, et päris koolikiusuks ma seda ei nimetaks. Kui, siis pigem soovitus, lugege edaspidi põhjalikumalt.
Hbert
Vaata, sinu kui toimetuse liikme kommentaare ei eemaldata, aga minu omi küll. (palun panna postkasti, kes Tripi toimetajastest seda tegi?)
Eelmine kord oli see jaanusm. Müts maha, aus vastus sõnumisse.
"Kas me peame lubama ainult värskeid emotsioone? Toimetuse liikmed võiks ammu endi vahel paika panna mida kustutatakse, mida mitte.
Nagu Meelis juba kommenteeris, jätab see väga kahtlase mulje, kui uus kasutaja teeb Matrossovit, kaitstes firmat, mida muidu on palju materdatud.
Täiesti võimalik, et antud kasutajal on tõesti Nikaliga kõik reisid suurepäraselt välja tulnud (näiteks käis mu õde kunagi Viru Reisidega Horvaatias, olles vägagi teadlik negatiivsetest kommentaaridest ja tundus pärast isegi pettunud olevat, et pisimatki viperust reisil ei juhtunud), aga varasemad kogemused selliste postitustega muudavad ettevaatlikuks.
Ja ei, ka mina ei guugeldanud teemaalgatajat, kuigi oleks pidanud.
Mul on ema-isa käinud Nikaliga 2x Türgis, see oli muidugi ca 10a tagasi, nemad jäid toona rahule. Tegu oli vist ringreisidega kui õieti mäletan. Aga kuna nad sel ajal olid juba 75+ vanuses ja uuema vabariigi ajal väga reisikogemusi kõrvale pole panna, siis tegeliku kvaliteedi hindamiseks pole see ilmselt kõige adekvaatsem.
Aga neid Nikali reklaame tuleb minu teada siiamaani neile postkasti.
Eks see paketireisi võlu ja valu ole - võib minna nii ja võib minna ka naa...
Meil kogumus eelmise aasta novembrist USA ringreisilt. Kõik oli super. Hästi korraldatud. Mõnus ja iga reisijaga arvestav giid. Absoluutselt kõik sujus. Endal ei olnud muud vaeva, kui õigeks ajaks bussi või kokkusaamis kohta jõuda. Kõik oli reisija eest ära tehtud, korda aetud. Kõik lubatu oli ka programmis sees. Samuti on meie mitmed tuttavad käinud Nikaliga Euroopa ringreisidel ja ka väga rahule jäänud. Tahaks teada, miks nendega ettevaatlik peaks olema.
Kurb kui trip.ee muutub perekool vol 2-ks. Küberkiusamine ei ole OK ja iga uus liituja ei tee Matrossovit. Kirjavigu aga teeme me kõik.
Ma arvan, et võrrelda 2015 aasta postitusi 2024 aastal ei ole üldse kohane. Kui need probleemid tuleks esile igal aastal, siis ka oleks seda näha. Esime vastus google arvustustes, korralik skoor- 4.
Täpselt nagu restoranid, ühel hetkel on tuntud ja populaarne, aasta hiljem pankrotis.
Kui probleem on mõne töötajaga, vahetatkse ta välja. See ei käi ka hetkega, inimesel võib olla raske aeg, antakse võimalus, ettevõte võtab riski.
Vaatame nüüd viimast arvustust googles. Minul on see selge klient, kes ei taha rahul olla ja ma eeldan, tal on elus palju suuremaid probleeme kui see.
"Ei soovita küll kellelegi,hoolimatu ja ükskõikne giid,ühelegi küsimusele vastust ei saa-ma räägin sellest siis kui õige aeg,mis vastus see on.Söök oli masendav-3korda hernesuppi,programm muutus kogu aeg,hotell mäe otsas kuhu ainult jala saab(kohvriga),mis siis et grupp koosnes valdavalt vanematest inimestest.Väidetav 4tärni hotell oli ikka väga väsinud olemisega.Lihtsalt kahju et sellise teenindusega turismibürood veel eksiteerivad."
Giid ütleb, ma räägin siis kui on õige aeg. Täiesti loogliline, giid ei ole tema isklik teener kes peab nina tal pühkima ja aitama WC potilt üles. Ma näen sageli pensionieas inimesi kes lähevad mägimatkale. Seljakotid seljas, mõnel kepp käes.
Elutarkust peaks sellises eas juba niipalju olema, et sellest omad järeldused tegema, võibolla hotell ei ole kõrgel mäe otsas vaid võibolla on ta istunud kogu oma elu diivanil. Võibolla teised vanurid ei tahtnud midagi öelda, sest elutarkus õpetab, ära puuduta, läheb veel põlema ka, või kuida see ütlemine oli.
Näete probleemi, olge positiivne pakkuge lahendust. Üldjuhul võib öelda, teadud inimeste probleemid saavad alati otsa kui neile rahalist kompensatsiooni pakutakse. Ja kui ei pakuta, küll ähvardatakse halva tagasisidega jne.