Tere
Kogu internet on läbi otsitud aga ei ole saanud enda jaoks mingit vastust kuidas toimida.
Viibisime perega Horvaatias nädala ühes apartmendis. Perenaine kontrollis toad, rõdud vahetult enne meie lahkumist üle. Midagi ei öeldud. Nädal hiljem peale meie lahkumist tuli läbi Bookingu 2-sõnaline kahjunõue 100+100 euri voodi katki ja lauaklaas kriimustatud. Täpselt ei saanudki aru mis seal siis täpselt katki on aga kui me lahkusime, siis ma ei näinud küll, et voodid katki oleks ja laua pühkisin ise isiklikult lapiga puhtaks ja ei näinud küll seal mingisugust kriimu.
Loomulikult esinese asjana kirjutasin bookingule omapoole põhjenduse, et asja korda saaks aga mingit positiivset vastust isegi ei looda sealt. Aga kuna infot internetis ja paljudes reisifoorumites kus kolanud olen, ei ole. Kas kellegi on ka sellist laadi kogemustega? Kuidas asjad lahenenud on?
Tuleb jääda endale kindlaks, et teie midagi ei lõhkunud. Tegelikult peab rendileandja tõestama, kes vigastused tegi. Kuna ülevaatusel midagi ei fikseeritud, ei saa ka teilt midagi nõuda. See info tasub ka arvustusse kirjutada! Ehk sitab teisi ettevaatlikkusele ja äkki isegi rendileandja mõtleb nõude suhtes ümber teatud tingimustel.
Praeguse üliaktiivsete petiste foonil ei imesta millegi üle.
Tuleb lihtsalt rahulikult oma seisukoht esitada ning näiteks tõendeid nõuda. Las saadavad fotod, kus kuupäev tuvastatav.
Mina ka majutan inimesi. Ma ei kujuta ette, et iga kriimu peaks klient kinni maksma ja kui voodi või tool ära laguneb, siis on odav või vana mööbel. Selline summa on ka puusalt lastud, kas voodi maksab siis 100 eurot või on see puussepa remonditunni või kruvide ja lauajupi hind? Või hoopis hingelise kannatuse tasu...?
Et ignoreerida vast ei saa, aga mina saadaks viisakalt pikalt.
Küsimus on selles, kui aldis Sa oled mängima selle jamaga. Kirjuta hotelli ja nõua 3000 EUR moraalse kahju eest. Maini, et Sinu advokaadid valmistavad ette kirja Horvaatia asjaomasse ametkonda. Samuti oled valmis saatma oma nõrdimuse Tripadvisor kodulehele antud hotelli kohta. Ja jää ootama. Võib tulla Hotelli poolt tasuta viibimise pakkumine.
Makseteks sobivad enamasti kõik kaardid, millel on CVC või CCV turvakood.
Krediitkaardi kinnipanemine võib aidata, kuid iseküsimus milleks seda vaja oleks.
Probleem algab juba sealt, et suhelda tuleb pikalt pangaga, tõestada, teha taotlused jne. Lõppkokkuvõttes võib see minna kulukamaks kui sissenõutav raha. Teine asi mida te unustate, inkassod.
Neutraalselt esimest postitust kommenteerides. Miks te laua üle pühkisite, kas oli see nii must või tahtsite head. Võibolla kriimustus tekkis sellel ajal kui lauda pühkisite. Ehk, ärge tehke seda mida te ei pea tegema. Las see jääb nende inimeste hooleks, kes on selleks palgatud.
@Marta3
Loomulikult elemetaarne puhtus. Inimeste harjumused on erinevad, kes toitu otse laual, lõikelauda alla panemata, kes jätab leivapuru ja muud jäägid lauale, kes koristab kohe peale söömist. jne jne.
@Sämm Sung
Mis arestimisest me räägime. Kus sul jääb ettevõtte ees võlgnevus, olgu selleks elektritarbimine, trahvikviitung, antakse asi üle inkassole, kui summa on seda väärt.
Ma ütleks, ettevõttele on oluline ka näidata, et asju ei jäeta nii. Info levib kiiresti ja need kes on pettuste peal väljas, teavad kus kohast pääseb lihtsalt ja tagajärgi kartma ei pea.