Kuna esimeste reisijate väljasõiduaeg läheneb siis teeks arutelu teema seoses nende pakkumistega. Pakkumises olid need pakettreisid mitmel korral kuid viimane ''saba'' oli siis siin: https://cherry.ee/viimased-kohad-cherry-tyrgi-sygis-reisidele
Kuidas siis õnnelikel ostjatel on ka tagasiside Wow Traveli poolt ja hiljem võiks ka esimesed reisijad siin kirjutada kas kõik klappis ja mis muresid esines. Loodan et ka cherry.ee esindaja Triin Kallas jälgib teemat ja lisab vajadusel enda kommentaare. Hotellis on ka lätlased ja poolakad sest neile tehti ka pakkumised: http://www.groupon.pl/oferty/groupon-travel/WOW-Travel-GmbH/7821348 http://citylife.lv/wow-travel-celojums-uz-turciju-lidojums-atputa-5-viesnica-brokastis-vakarinas-ekskursija-uz-pamukali-52
Endal hilisemale reisile perega pakett ja siiani on ikka naljanumber olnud. Peale registreerimist mingi hetk tuli siis e-kiri kinnitus Wow Traveli (vahendaja Cherry Media OÜ) korraldatud Türgi reisile maililt [email protected] Seal ka märge et reisidokumendid saadetakse 30 päeva enne reisi algust elektrooniliselt kliendi poolt märgitud e-maili aadressile. Nii et esimestel reisijatel peaks need korras olema. Kogu selle ilusa kirja viga oli selles, et kinnitus oli hoopis Teiste reisijate nimele mille kohta sai siis vastukiri kirjutatud, koos viitega et ei ole ilus niimoodi kolmandate isikute andmeid avalikustada.
Ei läinudki palju aega mööda kui juba kelleltki Kishoth Srikandan-ilt tuli vastukiri koos sooviga täpsustada meiega koos reisiva beebi sünniaega vaatamata sellele et koos kinnitusega internetilehel sai see juba kirja pandud. Ja läks mõni päev vähem kui 1 kuu kui saabus invoice for your baby supplement. Ainult et invoice sisuks oli SINGLE ROOM SUPPLEMENT ja ka summa loomulikult teine kui voucheri tingimustes nimetatud. Jälle üks täpsustav kiri tagasi viitega, et beebi sellises vanuses eelistab siiski koos vanematega samas toas magada ning ei läinud 2 nädalatki kui õige summaga arve saabus. Summa sai makstud ja raha arvelt läinud kuid siiani on ka see olnud viimane kontaks Wow Traveliga.
Huvitaks siis kas on midagi kuulda reisiaegadest? Lennuk teeb päeva jooksul 2 reisi Baltimaadesse vist.
18.10 reis ostetud. Reisidokumente pole veel saanud. Nimedega oli kõik korras, ka meilt küsiti laste sünniajad veel üle.
Tere!
Mina sain ka kinnituse (11.10 reis), kuid seal polnud mingeid nimesid kirjas, lihtsalt, et see e-kiri on kinnitus Türgi reisile. Lennupiletid sain, nagu lubatud, kätte 11.09.2012.
Tere!
Anneliis24, kuna sul lennupiletid käes, kas sa saaksid ehk jagada infot lennuaegade kohta?
See oli väga ahvatlev pakkumine, ka Pamukkale reis hinna sees jmt. Wowtraveli saksa kodulehel http://www.wowtravel.de/jasmine.html on lendude kohta kirjas vaid: "Charterflug Europa – Antalya – Europa". Eestist ei välju neljapäeviti ühegi kohaliku reisibüroo otsereisi Antalyasse, et Wow reisijad oleks neile lendudele mahutatud. Kas tõesti sai siit terve lennukitäie kokku, et otsereis teha?
Kuna peale ostu te saite mingi kirja Wow Travlilt? Ma ostsin selle voucheri Rootsi saidilt ja väljalend peaks olema 2.dets. Arvatavasti saan siis enda lennuajad alles novebri keskel? Mis firma üldse lendab sinna?
Kuu aega enne väljalendu, s.t. 11.sept saadeti lennupiletid. Väljalend Tallinnast neljap. kell 16.35 ja tagasi ka neljap. kell 11.45 lennufirmaga Freebird.
Minu 18.10 reisi piletil on väljalend Tallinnast kell 16.35 tagasilend kell 09.10
Ostsin ka viimaselt pakkumiselt 22.09 kaks piletid 18.10 reisile. Registreerisin kohe ära ka. Tuli meilile 11-nes keeles olev automaatvastus. Eestikeelne osa oli selline: "Täname tellimuse eest! Meie töötajad on teiega peagi ühendust. Parimad soovid!" Loen siit eestpoolt, et vähemalt üks on oma piletid samaks reisiks kätte saanud. Minul on siiani vaikus. Samas küsin. Kuidas nad ühendust võtavad, kas meilitsi või helistavad ja kui helistavad, siis mis keeles nendega suhelda saab?
Huh ajate mind täitsa ärevusse et 25 septembril ei ole oma 11.oktoobri reisi pileteid veel saanud. Hakkan juba kahtlema kas ikka tegin seda voucherit ostes õige otsuse. Kas keegi on selle firmaga üldse kontakti saanud ? Ma saatsin neile ka kirja aga siiani ei mingit vastust. Ka mulle tuli see automaatvastus ainult peale registreerimist.
Suhtlevad meilitsi ja inglise keeles. Peale automaatvastust on võetud meiega ühendust 2x. Küsiti laste sünniajad üle ja kuna meil oli suurem seltskond, kontrolliti üle meie seltskonnd ja tubadesse jaotus. Seda kõike siis ammu, suvel. Pileti sain kätte, kuna uurisin ise Cherryst kaugel asjad on. Öeldi, et piletid on ette valmistatud ja tegeldakse nende laiali saatmisega, kuna aga samal ajal väljuvad reisid mitmest riigist, siis laiali saatmine võtab veidi aega. Minu pilet otsiti välja ja saadeti mulle.
11.oktoobri reis peaks olema piletid juba saanud, praegu tegeletakse 18.okt.väljalennuga.
Minule lubati Cerry poolt, et 18.10 reisile jõuavad piletid minuni selle nädala lõpuks.
Minu eelmises postituses on minu piletil olevad 18.10 reisi väljumisajad kirjas. Küsisin ise ja sain oma piletid küsimise peale kätte. Samas tundub, et piletid on veel laiali saatmata, sest meie ülejäänud seltskonnale pole pileteid saadetud.
Vaatasin just meili ja siiani pole lubatud pileteid 18 oktoobri reisile saabunud.Cerry poolt lubati nädala lõpuks ja ma sügavalt kahtlen, et nendega täna-homme tegeletakse. Kuidas teistel 18 oktoobri reisi omanikel on läinud?
Minul piletid 11.10.12 väluvale reisile olemas, kuid täna oli üllatus kui nägin lennuplaanist et 11.10 ei välju ühtki "Freebird" nimelist lennufirmat Tallinnast Antalyasse nagu piletil kirjas oli. Cherry-ga ühenudses olles sain teada, et siiski peaks minema. Väljumise kellaaeg on paar tundi hilisem, kuid siiski peaks lendama. Niiet loodame parimat et reis toimuks!