Tere,
Kas kellelgi on veel proleeme või oskab ehk aidata, kuidas Booking.com klienditoega reaalselt kontakti saada?
Olen saatnud booking.com keskkonna kaudu klienditoele 4 sõnumit, kuid vastust ei saa, automaatvastus tuleb, et vastatakse 24h jooksul, aga esimesest kirjast juba nädal möödas.
Nimelt probleem selles, et sain kiwi.com'ilt lennu tühistamise eest nende crediteid, mille eest saaksin broneerida majutuse, kuid mul on bookingus juba majutus broneeritud ja maksemeetodit ise muuta ei saa. Hotelliga ühendust võttes palusid nad bookingu poole pöörduda.
Ette tänades,
Kätlin
Mul tekib kohe esimene küsimus. Kas sa oled seal registreerituna? Mul pole suhtlusega olnud mingit probleemi. Vastatakse, kas samal päeval või järgmisel. Ja maksemeetodi muutmisega polnud probleemi, kui booking haldab makse. See tähendab, et paljud hotellid soovivad, et makse oleks tehtud kohapeal, mitte ennem bookingu kaudu.