Hei, kirjutasin bookingule, kuna ei ole kätte saanud oma reisipreemiat. Rahakotis näitab et ootel. Aeg juba tublisti üle 60 päeva.
Saatsid vabandava kirja ja et saatke broneeringu andmed. Saatsin. Nüüd sain aga vastuse et preemia ei olevat selle broneeringuga seotud vaid hoopis teisega. Mis on täiesti võimatu, sest see viimane värske broneering ja see mille preemiat ootan, on 2 märtsi broneering. Vastata enam neile ei saa, sest reply nupp on nüüd mitteaktiivne.
Kas on veel mõni viis nendele kirjutada ? Inglise keel nii tugev ei ole et helistada
Ma vaatan mul on ka ootel, mitte küll 60 päeva vaid üle 30 päeva. Tavaliselt tulnud üsna kiirelt.
Staatus: Vaatame su preemia üle
Üksikasjad: Kui preemia on kinnitatud, hakkame seda töötlema
kuulge mul on nüüd loll küsimus, aga kuidas te teada saite et preemia on olemas? Vaatasin bookingusse ja mul on 240EUR seal, kas peaks ka küsima? Või on see midagi muud?
Kui broneering aktsepteerib sinu Rahakotist mis tahes preemiaid, kuvatakse seda tasumise ajal.
Sarnasel teemal! Eelmine kevad lubas Booking Visaga maksmisel summast 10 % preemiat. Mul oli suvel vähemalt 10 erinevat ööbimist ja alati tasusin ühe ja sama Visa kaardiga kuid mingit raha küll ei ole saanud!
Vaatasin pealkirja järgi sobiva bookingu teema, et mitte uut alustada.
Olen kahel korral kokku puutunud bookingus hotelli broneerides tasuta taksoteenusega lennujaamast. Õigemini, neid kordi on rohkem olnud, aga kahel korral on takso broneerimine takerdunud. Ja just siis, kui lendan sihtpunkti tšarterlennuga ja broneerin ise hotellid. Siis Bookingu poolt lisasoodusena pakutud tasuta taksoteenust tellida ei saa, lendu ei näita (liinilenduega on kenasti toiminud) ja ainult kellaajaga broneerida ei saa. Mõned aastad tagasi lahendas Bookingu klienditeenindus asja nii, et lubasid mul saata takso maksmise tšeki ja kandsid mulle summa üle. Nüüd aga olen nendega suhelnud 20. oktoobrist alates ja paistab, et seekord teenust kasutada ei saa. Tänane vastus oli, et sorry, broneerige ja makske ise, aga me ei garanteeri hüvitamist. Huvitav tähelepanek oli aga see, et kui broneerida takso lihtsalt Bookingu lehelt, ise maksmisega, siis lubab ilma lennunumbrita broneerida, märkides kellaaja., millal takso peaks lennujaamas olema.
Minu pika jutu mõte oli jagada kogemust, et võibolla keegi vahel veel kasutab sihtkohta jõudmiseks tšarterlende (enamus inimesi seal ju pakettreisil) ja saab pakkumise tasuta taksole hotelli broneerides, siis teadke, et võib selline takistus kerkida.
No võiks ju kaaluda, aga kui üks neist lendudest ei püsi graafikus ja taksojuht jälgib?
Lõpptulemusena, olen kohal. Tellisin Bookingust takso genius %ga ja maksin ise (nagu mainisin ennist, sai seda kellaajaga tellida), selgitusse lisasin lennunumbri ja lähtekoha. Taksojuhile see toimis. Aga Booking suutis mulle ikka enne lendu e-kirja saata, et kui ma lennunumbrit ei lisa, siis võivad broneeringu tühistada! Peale kohalejõudmist saatsin arve Bookingule ja juba laekus walletisse raha. Ei saagi aru, miks niipikalt jaurata oli vaja neil.