Võrdlen erinevaid reisikindlustuse pakkujaid ja Lätis tegutsev BAN (http://ban.ee/eraklient/reisikindlustus/) osutus teistest väga oluliselt odavamaks. Kas kellelgi on selle firma kahjukäsitlusega kogemusi?
Võtsin luubi alla pikaajalise tervisekindlustuse, siin on hinnavõrdlus poole aasta kindlustusest, millest esimene nr kindlustussumma ja teine on hind, lõpus piirkonnaks kogu maailm, välja arvatud: Salva...30000...120 va USA, Austraalia, Türgi, Egiptus Ergo....100000..248 va USA, Kanada If......45000...150 va USA, Kanada BAN.....75000...85 va USA, Kanada, Austraalia RSA.....35000...150 (noorte pakett)Kogu maailm
BAN pooleks aastaks maksab 85 eurot, ülejäänud oluliselt kallimad.
Tekkis küsimus selle sama reisikindlustusfirma kohta? Kas on kellelgi kogemusi http://www.ban.ee/eraklient/reisikindlustus/ selle kohaga?
Olen kasutanud selle reisikindlustusfirma teenuseid, täiesti usaldusväärne. On odavam küll kui kõik Eesti reisikindlustust pakkuvad firmad, firma asub Lätis. Ja pakub teenust Eestis juba mitu aastat. On võimalik saada täpne inf. mida mingi kindlustuspakett sisaldab ja siis valida endale sobiv. Viimati kasutasin BAN teenust reisides veebr.2016 Sri Lankale.
2015 aastal jäin Bulgaarias (Golden Beach) haigeks (palavik, kõht, külmetus jne), helistasin BAN kahjukäsitlusse. Mõne aja jooksul tuli hotelliruumi arst, vaatas üle, tegi süsti, ütles mis edasi teha, täidis mingit paberid ning läks minema. Raha ei pidanud maksma. Jäin rahule ning soovin ka teistele.
Ma pigem lasen hotellis süsti teha kui haigena lasen end loksutada haiglasse. Jürimaal poolteist aastat tagasi kutsuti mulle südameprobleemiga kiirabi hotelli ja tehti samuti kohapeal süst ja anti edasised rohud ja juhised. Mul ka oli BANi kindlustus, aga seal otsustati, et kindlustuse poolset tasumist pole vaja.
Minu pere on sealt väga pikalt kindlustust ostnud. Selle aja jooksul oli ainult üks juhtum, kus välja väänatud jalaga Saksamaal haiglasse pidin minema aastal 2018. Arve oli umbes 80€ ning kindlustus oli 6€ (ehk kõige lihtsam). Raha maksti mulle pärast haiglast saadud dokumentide saatmist tagasi kiiresti (mäletan, et mingit rahulolematust polnud, seega ilmselt läks mingid päevad või nädal). Suhtlemine nendega oli lihtne, ma helistasin, kui juhtum tekkis juba neile igaks juhuks ja olin nendega seega terve aeg ühenduses.
Vähemalt 10 aastat tegin reisikindlustust AIG-s (Soome firma eesti filiaalis). Kõik justkui tore, hind ka soodne. Möödunud aastal tuli esimest korda kindlustusjuhtum. Nende poole pöördudes saadeti mind esimese soojaga nii kaugele, et kui oleksin läinud, poleks siiamaani veel tagasi. Tuli kasutada juristi abi, et kindlustushüvitis kätte saada. Lisaks, et kergelt see ei tulnud, paras pusimine ja võitlus. Pärast sellist kogemust kipub pessimism pead tõstma ja skeptsisism võimust võtma: kindlustusmakse võib olla odavam või kallim, aga kui midagi juhtub, kas keegi korvab kahjusid? Kui jälle enam-vähem normaalselt reisima pääseb - ega ma ei kujuta veel ette, kus ja kuidas neid reisikindlustusi teha. 3 minutiga internetis, nagu vanasti, no ma ei tea. Minna kontorisse koha peale, iga punkt ja klausel lepingus ükshaaval läbi võtta? Jah, kisub vähe paranoiliseks... Ega ma sellegipoolest ei tea veel, kuidas tulevikus käituda.