Autorentimisest välismaal ja asukohatäpsuse probleem

Tervist! Ma ei pea paljuks pisut hoiatada neid, kes kavatsevad autorenti broneerida läbi interneti ja tugineda rendifirmade kodulehtedel olevatele andmetele, eriti kaardil positsiooni märkidele. Olen pisut silmanud erinevate ülemaailmsete rendifirmade nagu Sixt, Europcar, Hertz jpt kodulehekülgede kaardirakendusi. Jääb mulje et sellised markerid pannakse tavaliselt huupi ja te ei pruugi kohale jõudes broneeritut autot üldse leidagi :D. Näiteks kui reaalselt asub teeninduspunkt raudteejaama hoone parempoolses otsas, kuid kodulehel või mobiili äpil on marker paar kvartalit eemal kusagil n. mašaasisalongi kohal. Veel hullemad lood on nn Delivery Service'tega ehk kohtadega, kuhu auto kohale veetakse ja kliendile üle antakse. Sellistel puhkudel ilma telefonitsi nõu küsimata on autot võimatu saada (raha kõrvale suuremateks telefoniarveteks). Ei kui vaid, head autolaenajad, see on vaid teie enda asi mida otsustate. Näiteks uurige kaarte (zoom'ige suureks täpsemaks vaatamiseks), mõelge kas näiteks siin Eestis või väljaspool seda on üks või teine marker õigesti pandud ja juhatab kontori ukse ette: http://www.europcar.ee/cgi-bin/iframes.cgi?URL=wwlocations&MID=5028&METID=5028&LANG=ET http://www.sixt.com/car-rental/finland/helsinki´ http://www.sixt.com/car-rental/estonia/tartu (teiselpool maandumisrada???) http://www.thrifty.com/Locations/SearchResults.aspx?searchString=TLL&searchRadius=50

T: I

Kui asi tundub kahtlane, siis tasub alati aadressi ka vaadata. Selle jargi jouab tavaliselt ikka kohale. Ja kui ikka kahtlane, siis tasub street viewga ka ule kaia. Maja varv voib ka muidugi aastatega muutuda,aga naabermajad on vast ikka sama varvi ;)

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased