Autorendi kogemusest Tenerifel 2014 aasta märtsis: Rendiautot saab tellida nagu ikka paljudest müügipunktidest tänavatel, kus üldjuhul tuleb kohe tasuda mingi väiksem ettemaks. Kokku lepitud ajal toob rendifirma esindaja auto hotelli juurde ja vormistab samas ka rendilepingu. Põhiosa rahast tuleb siis tasuda kohe kas krediitkaardiga või sularahas. Seekord sattus rendi pakkujaks ettevõte TJ Rent A Car . Esindaja, kes tõi auto ja võtmed, nõudis tungivalt arve tasumist sularahas, mitte kaardiga. Maksime sularahas ära, siis nõudis ta ootamatult krediitkaardi numbrit. Küsisin, milleks , kui kindlustused on olemas ja raha makstud. Väideti, et nii on selle firma kord, et seda ei kasutata, kui auto on tagasi toodult samaväärselt tangitud, et ärge muretsege, kui tangite sama tasemeni. Asi tundus kahtlane, kontrollisin enne saarelt tulekut, krediitkaardilt polnud raha võetud. Nüüd hiljem selgub, et põhisumma on lisaks maha võetud ka krediitkaardilt ehk siis topelt. Nende kodulehel on ainult telefonid, pole meili kontakte. Sealt öeldi, et Te olete ju ise hispaania keelsele lepingule alla kirjutanud, et tasute kaardiga...... Ja just selle kohta väitis nende esindaja, et on makstud sularahas, ärge muretsege. Samalaadsed asjad on sama ettevõttega juhtunud korduvalt, tuleb välja kui internetist otsida. See on siis TJ Rent a Car teenus ja teenimisviis.Samalaadset skeemi on kasutatud ka Itaalias mõnede rendifirmade poolt, seal nimetatakse neid trahvideks igasuguste itaaliakeelsete lepingu tingimuste rikkumise eest.
Ei ole ise kunagi julgenud tänavapealt mõnest firmast autot rentida. Hea hoiatus igatahes. Ise olen Kanaaridel kasutanud Oasist ja Pluscar-i. PlusCari päris mitmel korral. Toimib väga hästi, Oasis samuti, aga see on mõnevõrra kallim. Plussi igatahes soovitan, väga odav, aga autod samas ok, praktiliselt uued.
Meie oleme kasutanud www.autoreisen.es teenuseid ja pole pettunud. Muidugi saab alati abi ka Tenerife Kompass'st www.tenerifeinfo.eu
Meie kasutasime ka Oasist ja köik oli väga super:) Aga käisime enne Komapmsis ja seal soovitas Olav meile et kindlasti vötaks hotelli kaudu rendika mitte kuskilt tänavalt siis ei teki mingeid jamasi.
Kes võtnud auto PlusCar'sist - kas neil on ka mingi deposiit või tagatisraha rendiperioodil, mille kaardilt kinni peavad? Kodulehel sellist infot ei leia.
Seekord sai auto võetud tänavalt ViaAutoCar (Costa Adejes) ja võib öelda, et paremat kogemust siiani pole (~40 renti siiani). Auto toodi hotelli kohale, tasumine kaardiga.
PlusCar ei võta deposiiti. Olen ka ise selle firma teeneid viimastel aastatel kasutanud.
Kas ma olen õigesti aru saanud, et Pluscar toob autod ka hotelli kohale või saab auto kätte ainult lennujaamast. Broneerimislehel lubatakse küll kätte tuua aga valikus on kas lõuna või põhja lennujaam. Või tuleb oma soov jätta märkuste lahtrisse. Kes teab või oskab nõu anda?
Meie võtsime oktoobris http://tenerifesiesta.com/autorent.php#.Vo6wHfl95aR kaudu ja väga positiivne kogemus.Pluss ausalt öeldes ei mäletagi nii hea hinnaga autorenti. Kokkulepitud ajal tuli agent meie hotelli, viis garaazi ja seal toimus vormistamine, kiirelt ja probleemivabalt ja tagastasime autod lennujaama parklasse, võtmed postkasti.
Rentisime auto seal läbi kohalike eestlaste ja sai odavamalt kui mujal
Kas priitsamuel pidas silmas Kompassi eestlasi või kedagi teisi? Eelmine kord kasutasin Oasise teenust. Kõik peale auto oli ok. Autol nimelt olid pidurid suhteliselt läbi. Seepärast prooviksin mõne teise pakkujaga õnne. Minek kuu lõpus ja plaan auto rentida umbes nädalaks või isegi pikemaks. Hetkel tundub Pluscar kõige sobivam kuid tahaks ikkagi teada kas nad auto hotelli juurde ka toovad või ei. Kui ei, siis pean oma plaane pisut ümber korraldama. Kuna inglise keeles kirjutamine pole mu tugevam külg, et neile kirjutada, siis proovin enne siit foorumist uurida.
Mina olen korduvalt kasutanud www.autoreisen.es ja olen nendega väga rahul. Korra oli veel nii, et eestlaste lend hilines ja jõudsime kohale mitte hilja õhtul, vaid pigem varahommikul. Rendifirma tüdruk istus ja ootas meid, võtmed näpus, kuigi me sellele juba enam ei lootnud.
Broneerisin ka auto PlusCars-st ära.
Eelnevalt uurisin internetis Cicari tausta ja kuna kõik paistis kodulehel olevat ok, uurisin nende käest otse rendi tingimuste kohta. Imeliku mulje jättis aga see, et nende kodulehel olev info ja see info, mida nad meili teel jagasid, erines kindlustuse kattuvuse osas. Kui siis kindluse mõttes (et mitte pärast vastu pükse saada) palusin neil saata mulle tutvumiseks lepingu näidis, sain sellise vastuse:
"Hello, We do not provide that information to custumers before rental. Saludos/Best Regards "
Et nagu mis mõttes??? Broneeri auto ära ning alles kättesaamisel j a lepingu allakirjutamise järel näed, millised on tegelikud tingimused? Ja kui need äkki ei sobi, siis mis edasi?
Minu jaoks tähendas see vastus kohest suhtlemise lõppu Cicariga ning auto broneerimist PlusCarist, kus kõik tingimused olid kohe selged. Ja ka hind odavam.
Uurisin ka omal käel veel edasi. Pluscar ei too autot hotelli juurde, vaid tuleb kliendile hotelli järele ja viib ta auto juurde. Vähemalt saadud vastuses oli nii. Kuna võrreldes eilsega oli hind juba väikese tõusu teinud, ma arvan, et broneerimise aega on vähemaks tiksunud, siis tellisin auto ära. Aitäh, kes kogemusi jagasid.
Just Pluscar on ka meil olnud aga läbi Kompassi ja tuli soodsam kui muidu. meil oli lennujaamast lennujaama, auto on 2 korda tiptop olnud.
Kas keegi rentinud auto ka läbi rentalcars,comi? Iseenesest ju mugav kohe lennujaamast auto võtta. Kuidas usaldusväärsusega on? Aga seal nõuavad deposiiti 1400.- ??? saan aru, et PlusCars ei broneeri mingit tagatist kaardilt?