Võtsin autorendist auto, firma oli mulle tundmatu, kuid mugavas kohas. Sain uue Citroen C3, teenindus oli hea ja olin rahul. Kuu aega hiljem olin taas seal kandis ja loomulikult võtsin samast firmast, autoks endiselt Citroen C3 (ise soovisin), pisut kulunud auto oli aga sõitis ära. Tagastamisel vaatasin veel, et nad on õhtul kella 20.00-ni lahti, kuna lennuk läks mul õhtul, siis mugavalt saan enne auto ära anda. Jõudsin kohale, rendifirma uksed olid lukus. Võtit ei ole ka kuhugi jätta, telefonile keegi ei vasta. Küsisin kõrvalt autorendifirmadest, kas nad teavad midagi, keegi ei teadnud. Ühel oli mingi number olemas kuhu helistada, lõpuks loivas pea tund aega peale ootamist mingi vend kohale, kellele sain auto üle anda. Jõudsin siiski lennukile, aga tuju oli läinud. Ja veel kuu aega hiljem olin jälle seal, mõtlesin et eelmine kord oli lihtsalt halb tähtede seis. Saabusin varahommikul, rendifirma mis pidi lahti olema ja mulle auto järele saatma, seda ei olnud. Lõpuks peale tunnist ootamist auto saabus järele ja sain rendifirmasse. Citroeni C3 asemele sain mingi Peugeoti. Kuna mul polnud palju aega vaielda, siis võtsin ja sõitsin. Auto oli vana sara, millel sidur jupsis ja jõud kadus ära. Ma tegin temaga küll sõite, aga sellist ebameeldivat sõidukogemust ei mäletagi oma elust ühegi autoga.
Siit moraal.
Esimesel korral oleks pannud 10 punkti, teisel korral 6 ja kolmandal korral oleks soovitanud kõigil seda firmat vältida. Ise ilmselt väldin ka järgmised korrad.
See oli lihtsalt näide, kui erinevad saavad olla kogemused.