Kas kellelgi on olnud analoogset juhtumit, kus rendileandja koristaja pealekaebamise tõttu blokeeriti minu Airbnb konto väidetavalt igaveseks? Tundub uskumatu, sest midagi lubamatut ma ei teinud ja probleemne oli pigem koristaja ise.
Kümned parima tagasisidega reitingud on mul varasematest peatumistest korterites all. Kõige imelikum, et minult nö seletuskirja ei tahetud, bänniti ühe poole sõnade alusel. Siiamaani ei tea, mis oli konto sulgemise põhjuseks!
Ootaks nõu, kui kellelgi kogemust.
Tänan!
Voib olla kaebaja saatis ka pildid , töendused korterist .....ja teda jäädi uskuma....
Ilmselt oli majutajal tõendusmaterjali, millest platvormile piisas, et konto sulgeda. Kasutajatoele peaksid ikka kirjutada/helistada saama.
Igal juhul võta ühendust kasutajatoega, kuigi see ei ole alati lihtne. Nii AirBnB kui Booking on inimvastajaga ühenduse võtmise keeruliseks teinud. Kui sa teed seda arvutiga, alustades ehk kirjaga, siis pane valmis ka kõrvaklapid, sest ühel hetkel ei oska kasutajatugi midagi vastata ja nende kõrgem ülemus võib tahta rääkida. Mul on olnud, hoopis teises küsimuses.
Me muidugi ka siin oletame ainult ühe poole kirjelduse põhjal, ilmselt ka nemad pidasid koostööpartnerit usaldusväärsemaks.
Ei saanud olla mingeid pilte, isegi prügi viisin lastega enne lahkumist välja ja pesin/tühjendasin külmkapi... Korter oli paremas korras kui enne.
Voodipesud ega pidime ise rapsima, kuna voodid olid koristaja poolt tegemata. Korter pidi omama terrassi, aga see oli remondis ja suletud.
Ma neelasin kõik alla ega kaevanud.
Ja nüüd sain mina bänni. Airbnb keeldub ütlemast, mille eest.
Uskumatu lugu, mine või kohtusse.
Kui Airbnb keeldub suhtlemast, konto sulgmise põhjust ei tea, aga kuidas sa siis tead, et koristaja kaebuse pärast bänni said? Võib olla kaebasid naabrid, keegi teie seltskonnast ütles mõnele kohalikule väga kehvasti või tont teab mis sul seal valesti läks. Lihsalt lampi ei bännita kahel jalal liikuvaid "rahakotte".
See airbnb ongi kahtlane minu jaoks. Küprosel rentisime esimest korda läbi nende ja lõpus otsustasime enda järgi koristada, et keegi ei arvaks, et me korda ei hoia. Viisime ära prügi jne. Aga keegi seltskonnast pani enda prügi ikka ennem lahkumist prügikasti. Tulemuseks oli, et rentija poolt noomitus, et oma prügi peaks ise ära vedama! Miks me siis üldse koristasime ja vaeva nägime? Ja miks siis on see koristuse tasu hinnas kui koristama pead ikka ise?
Ma ise olen võimalike tulevaste vaidluste jaoks võtnud korteri ja selle sisustuse seisukorra enne lahkumist kuni ukse väljastpoolt lukustamiseni ja võtmete äraandmiseni (nt. võtmekappi laskmiseni) videosse. Mine tea, millal vaja võib minna.
Alati jätan korteri maha sisenemisega samas seisukorras, isegi kui on vaja olnud maksta koritsustasu. Mul on see vist lihtsalt loomuses. Siiani olen saanud majutajatelt ainult kiitvaid kommentaare. Loodan, et see ei muutu.
Aga jah, see koristamistasu võiks kasvõi tagantjärele kuuluda tagastamisele, kui majutaja leiab, et külalise järelt koristamine ei olnudki vajalik.
Samas on kuulda, et paljud AirBnb majutajad on viimasel ajal külalistelt selle tasu küsimisest ka juba ette loobunud.
to karujomps
palun anna pärast teada ka, kuidas ühendusevõtt kujunes ja kuidas lahenes