Hommik.
Küsiks nõu, kas keegi on aegeanist refundi küsinud?
Olukord järgmine, oli ostetud piletid Kreekasse 21.07-01.09. eelmine nädal aegean teatas et tagasilend on muudetud ja uus tagasilennu aeg on 03.09. see kohe üldse ei sobi.
Kõigepealt suhtlesin If kindlustusega, kuna reisitõrke kindlustus tehtud, nemad ütlesid, et reisitõrke alla ei lähe, kuna lennuaja muutus on suurem kui 24h.
Egas ei jäänud muud üle kui refundi küsida. On kellegil antud lennufirmaga kogemusi viimasel ajal? Eelmisel aastal kindlasti palju selliseid juhtumeid ja lennufirmadele ka uus asi, aga nüüd ehk peaks juba kindel süsteem olema.
On ikka õigus saada tagasi nii edasi- kui tagasilennu raha? Ja murekoht veel see, et samalt firmalt ostetud ka siselend reisi ajal (ATH- CHQ), kas on lootust selle raha ka tagasi saada, kuigi see lend toimub ( aga ilmselgelt ma sellele lennule ju minna ei saa, kuna tänu nende muudatusele jääb ära üldse Kreeka reis). Üks siselend on veel Heraklionist Ateenasse, aga see on teise firmaga ja ilmselgelt see on juba korstnasse kirjutatud.
On kellegil kogemusi sellisel juhul,kus põhilend jääb ära ja tänu sellele pean ära jätma ka siselennud, kas neid kompentseeritakse või ei? Hetkel tegin kõigi Aegeani lendude peale avaldused ära, eks jääb üle oodata. Aga kuna sinna kuskile selgitust panna ei saanud, siis muretsen, et siselennu kohta ütlevad "lend ju toimub, miks refundi küsite?"
Tänud kõigile kaasamõtlejatele :)
Kui siselennud samal piletil, saab kõik tühistada, kui mitte, oled ilma. Aga pane kuupäeva muutus sobima, saad kaks lisapäeva, koolis ei juhtu sellest midagi. Refund Aegeanist tuli alles peale krediitkaarditehingu vaidlustamist, nemad pakkusid ainult voucherit.
Mul sarnane teema. Ostetud oktoobrisse Aegeani piletid Tallinn-Ateena-Tallinn ja eraldi siselennu piletid sama firmaga Rhodosele. Nüüd tuli e-mail, et Ateena lend on tühistatud. Pakuti võimalust lennu ümberbroneerimiseks muudeks kuupäevadeks, küsida vautšer või raha tagasi.
Lennugraafikust näen, et sarnasteks kuupäevadeks pole lende üldse saada. Ainuke võimalus suhelda on kõnekeskuse kaudu või saata e-kiri. Mis võimalused siin üldse oleks? Ilmselt vaid küsida raha tagasi Ateena lennu eest ja siselend kirjutada korstnasse?
Reisikindlustus on olemas, kuid vaevalt, et see kindlustusjuhtumiks kvalifitseerub.
Meil Aegean tühistas tagasilennu 8. okt (selle asemel juba uus ostetud Air Balticuga). Aga sinnalendu 2. okt tahaks ikkagi kasutada. Ma loen Aegeani lehelt välja, et refundi saab justnimelt ainult kõigi lennusegmentide eest korraga taotleda, ühe otsa eest mitte?
Kõnekeskusega praegu muidugi jutule ei saa.
Tänud ette, kui keegi oskab kommenterida, kas on tõepoolest nii.
Sain asjaga sinnamaale, et täitsin lendude refundid taotlused ära. Täna tuli teade, et põhilennu (ath-tln-ath) raha tagastatakse. Siselennu kohta mingit infot pole tulnud,kuigi täitsin ka selle igaks juhuks (kuigi ega vist lootust pole, kuna ei olnud samal piletil).
Aga Mann, kaldun arvama, et sinu olukorras on nii jah, et kui refundi küsida, siis tühistatakse ikka mõlemad lennud ja saad mõlema eest raha tagasi, kuna neil üks broneeringu ja pileti nr. ( Ilmselt ka seetõttu, et kui kunagi proovisin osta ükshaaval lende ath-tln ja eraldi tln-ath, siis oli eraldi ostes ikka kallim, kui koos osta edasi-tagasi. Ilmselt ühe otsa pileti hind on suurem kui edasi-tagasi lennu puhul ja st nad ei saa sul üksikut piletit jätta)
Fk85 palun jaga kuidas see refundi taotlemine käis. Olen sama probleemi ees, et tagasilend on tühistatud. Ette tänades.
https://en.aegeanair.com/refund-application/ siin lehel saad täita vormi ja mulle tuli paari päeva pärast mail, et aktsepteeritud taotlus ja raha makstakse tagasi
Uuendan infot niipalju, et 29juuli tegin refundi taotluse ja täna juba 100% raha arvel tagasi. Tundub , et nad saanud oma masinad kiiremini käima.
Aegeanil läks mittetagastamiste pärast vist Euroopa Komisjoniga mingil hetkel päris teravaks.