On mõned pakkuda. Vajadusel ka Euroopa lendude omi. Kasutatavad kuni juuli löpuni.
Tasuks ehk ka mainida reaalset saadavust, mis on enamasti olematu. Heal juhul saad waitlisti, sedagi ilma staatuseta alles veidi enne lendu.
Selleks pead tundide kaupa telefoni ootel olema, et klienditeenindust kätte saada - kõned katkevad tavaliselt 1 tunni ja 36 minuti peal automaatselt, ka siis kui oled juba liinile saanud.
Äriklassi saamiseks tuleb ikka otse äriklassi pilet osta tänapäeval.
Veel parem mõnest teisest lennufirmast, sellisest mille loungedest ka veel liha sisaldavaid tooteid ja Euroopa lendude äriklassist sooja eine leiab.
HEL-JFK liinil on äriklassi toitlustuses ainult 1 valik: külm kanasalat.
Körge klienditasemega saab bisnessi upgradet teha juba tunduvalt varem ja telefon vöetakse otsekohe. Upgradedega on nii ja naa, sageli ei lähe waitlisti vaid broneeringu töste kinnitatakse kohe ära ja seda köike saab teha netis, ei olegi vaja kusagile helistada. Eks ta söltub sihtkohast ja päevast.
Kui asi önnestub, siis tuleks töenäoliselt kaks korda odavam, kui raha eest ostes ehk win-win.
Lihag ja yldse loomse toiduga on finnairi lounges asjad töesti halvasti, vägisi pyytakse kliente pöörata veganismi, maailma päästmise ja etniliste roogade usku. Non-Shengeni poolel siiski veel midagi normaalset leidub.
Kasutatavad on nad pigem ka peale juuli lõppu, kinnitatud peavad nad juuli lõpuks saama.
Lennukis ei ole üldse vaja otsida kulinaarseid elamusi.
Kärakasõbrad saavad olemasoleva pakutava kütsiga turvaliselt sihtkohta :)
Kui liikuda liinil, mille täituvus on kõrge - sihtkohast või hooajast sõltuvalt, siis jaa.
Ma eeldan, et saad nendest lahti. äärmisel juhul võiks mõelda, et vahetada punktide vastu, miski huvitava kursiga.
Pane mulle Finnairi telefon, mis võetakse otsekohe?
Otsekohe võtab näiteks Air Balticu VIP liin seda küll jah.
Mainida tuleb ka seda, et upgradetud pilet annab punkte/miile ikka originaalse broneerimisklassi alusel ehk vähe ja erinevalt otse äriklassi piletist, ei ole tagatud ümbermarsruteerimise korral teisele lennufirmale enam äriklass, isegi Finnairi enda lennul mitte kui sel hetkel U broneerimisklassi saada ei ole. See kõik on küll vastuolus EU261ga, aga eks Finnairiga reisija oskab ehk arvestada, et see lennufirma ilma kohtuta nagunii EU261 ei tunnista. Ja tegelikult ei täida nad praktikas isegi kohtuotsuseid.
Kokkuvõttes ongi selline toode vast 2 korda odavam.
Lisaks ei luba Finnair Plusi tingimused nende instrumentidega kaubelda, kuigi teisele isikule võib neid erinevalt mõnest muust lennufirmast tõepoolest anda.
Platinumi liin ikka vôtab vastu natuke kiiremini, pakun kuni 10 min ootamist. Aga võid ju ka chattida. Ja mul ônnestus märtsis vananevate voucheritega oktoobriks-novembriks Singapuri upgrade mõne hetkega ( 1 suund chatis ja teine suund hiljem telefonis )
@ teemaalgataja, küsin, mis maksaks voucher ja kuidas üleandmine (üle kandmine) peaks käima?
Mina olen neid pakkunud sümboolse 50 euro eest short hauli (DXB 70 aga DXB pole nagunii hetkel saada, A350 LHR ja AMS 60) ja 200 eest long hauli. Eeldusel, et kohene saadavus on olemas, broneeringu olemasolul kontrollitav ja siis netis minu poolt tehtav. Tasu pärast seda. Voucheri omanikul küll alati võimalus voucher tagasi võtta, et seda riski peab arvestama. Praktikas küll niimoodi, et ma ise tagastan tasu kui lend tühistub ja uuele kinnitust saada ei õnnestu.
Hetkel ma vaatasin küll, et kõik praegused on ära kasutatud, üksvahe oli ligi 20 tk saadaval. Aga eks kohe varsti tekib hulgem juurde - kuigi nüüd vist uue süsteemi kohaselt saab neid tegelt poole vähem ja kehtivad aasta väljastamisest, mitte enam vastavuses staatuse teenimise perioodi lõppemisega. Et jõuab ka mõne ehk ise ära kasutada.
Äriklassi toitlustuse kvaliteet on oluliselt langenud.
Off the topic, aga see 20 tk vôis sul olla ainult suure ülespoole ümardamisega :)
See vôiks minna ûldteemasse juba, kuidas hinnastad miskit, mida sul polegi :)
Lugesin ka need kingitud gold kaartide a 4 tk endale, sest kingin alati lähisugulastele kes ise ei kasuta ja kelle kontosid enda huvides haldan.
Finnair müüb 70-90 EUR eest igale poole äriklassi Euroopa-siseselt praegu.
no aga proovi.
kohene positsioon olemas.
platinum chatist saaks kiirelt ära teha.
soov 1 LH
Palju pakud ja mis marsruut?
Kui kohe saadavus olemas, saan iseteenindusest teha.
Kas Finnair kinnitab koheselt chatis kohad? Mina eelmistel aastatel saanud lihtsalt kône abil koheselt vôi pâeva jooksul. Aga sel aastal oli esmakordne kogemus, kus ei saanud ega saanud kinnitust, hoolimata korduvast helistamisest kuld-ja platinum liinidele. Robot väidetavalt otsustab alles alates 59 pǎeva ja vôib venitada kinnitusega kuni 37 tundi enne lendu. Ise olin ootelehel oma voucherite ja punktidega mingi 4 kuud. Helsingist Seouli minekusuunda tuli kinnitus umbes 10 pâeva enne, aga tagasi ei saanudki. Pidin check -inis sebima punktidega viimased kohad Premium Economy' sse kuna Business oli täis müüdid. Aga hea, et me naisega kahekesi 1 suunagi saime, kuna 2 voucherit olid juba bronni hetkel kohe vananemas.